/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Store sider...
Fra : Laika_pigen
Vist : 654 gange
80 point
Dato : 19-08-07 17:48

Hej..

Hmm Jeg må ha fået trykket noget forkert, for nu er f.eks krak og dgs blevet helt underlige.
Siderne er ligesom blevet helt store nu til forhold fra før.

Hvad kan jeg har trykket på og hvordan får jeg den til at være "normal" igen??

Håber en kan hjælpe mig.

VH Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 19-08-07 18:02

prøv at holde ctrl i bund, mens du schroller (ved ikke om det er stavet rigtigt)
men altså den runde ting på musen. du skal være på hjemmesiden når du gør det.

Prøv både frem og tilbage på musen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-07 18:16

Hvis ikke det hjælper med Ctrl+scroll, plejer det at normalisere sig når du har haft genstartet...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-07 18:17

Hvis du har IE 7 så se nederst i højre hjørne, der kan du stille på størrelsen.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-08-07 18:53

Jeg har XP home Og har ikke den nye IE med fanebladene..

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 19-08-07 18:58

hej

er ikkke helt lige med men måske er det F11 hvis det er selve rammen?

Fusses

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 19-08-07 19:10

Jeg har prøvet alle de F taster og det er ikke dem. Måske jeg har haft ramt 2 taster på samme tid.

Accepteret svar
Fra : mulleni

Modtaget 80 point
Dato : 19-08-07 19:27

er det kun de sider, eller er det generalt?

Hvis det er gennerelt, kan det være ude i selv skærm egenskaber..
Altså
Højreklik, uden nogle åbne vinduer
Vælg Egenskaber
Vælg instillinger
og vælg højere kig på vinduet ved siden af. Prøv at se om det hjælper..

MVH
Mulleni
Bare et forslag!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-08-07 19:41

Kunne det tænkes at du er kommet til at ændre på skærmens opløsning?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-08-07 09:43

Godmorgen.

Jeg har lige opdaget at det er samtlige sider, undtaget tv2.dk og scor.dk

VH Laika_pigen.

Mulleni:

Jeg har prøvet det og det ændre ikke problemet.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-08-07 13:38

Tak for svaret mulleni.

Det er ikke lykkeds mig at få problemet løst, men forsøgte da dit.
Så må nok bare leve med det.

Vh Laika_Pigen.