/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen igen 3773
Fra : paperboy
Vist : 933 gange
500 point
Dato : 18-08-07 14:37

Vi kan så alle byde 3773 velkommen tilbage på kandu. Selvom han iaftes bekendgjorde sin afgang fra kandu, men heldigvis tog ingen glæderne på forskud, for den mindrebemdilede klaphat er skam dukket op på ny.

Kode
Seneste login : 18-08-2007

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-08-07 14:51

Citat
OG?

Dit udenstående med diverse personer i Kandu bliver lidt trættende at høre om i det lange løb...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-08-07 15:02

Citat
Jeg er en almindelig fyr, som sidder i et almindeligt småkedeligt kælderværelse, og til trods for at jeg ingen venner har, og bruger 14 timer om dagen på online-spil
Kommer slet ikke bag på mig.
Citat
mindrebemdilede klaphat

Bed din mor om hjælp,til forbedring af dit sprog retorik.Der er jo heldigvis,masser af hjælp at få til sent udviklede.

V.H.Mosebaek.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 18-08-07 15:33

Citat
Vi kan så alle byde 3773 velkommen tilbage på kandu

Jamen, det er vi da nogen, der er rigtig glade for. Velkommen 3773 - godt du blev her.

karenD

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-08-07 15:39

Kandu er vanedannende God weekend til 3773 og alle i andre

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-08-07 17:03

Jammen det er da ikke noget nyt...................3773 sagde jo netop at han ville følge med fra sidelinien fremover et stykke tid.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-08-07 17:36

Jamen iah - det er jo dig en anden bruger har givet dette skudmål

Kode
--------------------------------------------------------------------------------
Den eneste der overgår klumme er iah.................... årets fjols de sidste 10 år. Hvis han da er så gammel

Så vil da lige lykønske dig med titlen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-08-07 17:49

"Jamen iah - det er jo dig en anden bruger har givet dette skudmål
Den eneste der overgår klumme er iah.................... årets fjols de sidste 10 år. Hvis han da er så gammel"

Det er da muligt det er troldenesdhb mening - men er det så automatisk også din?
(Du er måske identisk med samme?)

Det er åbenbart dit eneste formål at befinde dig her på kandu, at genere og nedgøre andre personer her.
Fortsat god fornøjelse med det...

Kan dog ikke lige få øje på formålet, dette forum er vist mest beregnet til vidensdeling såvidt jeg har forstået det.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-08-07 17:58

Jamen sidder vedkommende nuog keder sig i et kælderværelse med Online-nørderi det meste af dagen.....Ja. Så kan man da få opmærksomhed ved at "prutte" fra munden.

De garvede debattører kender vistnok til "typerne"?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-08-07 18:06

Citat
Jamen sidder vedkommende nu og keder sig i et kælderværelse med Online-nørderi det meste af dagen

TJAE! Man kunne jo faktisk få helt ondt af staklen...

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-08-07 20:07

Citat
Dit udenstående med diverse personer i Kandu bliver lidt trættende at høre om i det lange løb...

Husk man selv bestemmer, hvilke tråde man vil klikke på LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 19-08-07 19:51

Det var ikke længe klovnen blev væk

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-07 20:06

Næh, det ser ud til paperboy er her endnu...!

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 19-08-07 20:21

Citat
Næh, det ser ud til paperboy er her endnu...!

Hovedet på sømmet, iah...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-08-07 20:35

3773 kommer tilbage som 7733

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 19-08-07 21:52

Hmm, en tråd som denne kunne jeg aldrig finde på at kommentere. Der er bare ikke nogen der efter halvandet år har budt mig velkommen tilbage, 3773 var ikke engang væk i et døgn

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 19-08-07 22:22

hansen9 det er jeg virkelig ked af

Hvorfor har du dog været væk så længe ?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 19-08-07 22:23

Dr_dem

Nej han kom nu tilbage som sig selv

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 20-08-07 19:03

Desværre må sige.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-07 19:27

Nogen speciel årsag til at du forhøjer point i tråden......

Jeg skal da gerne hjælpe med at lede efter vedkommende hvis du er blacklistet

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 500 point
Dato : 20-08-07 19:29

Brugerne her på kandu.dk kommer og går - og kommer og går - og kommer og går - og sådan vil det også være fremover og godt for sitet, at ingen bliver helt væk.

//bentjuul

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 20-08-07 20:48

Jo Bent det er nu rigtig nok, men de der lejer hornorkester til begravelsen, plejer som regel at dukke op igen.
Vil du ikke være her mere, jamen så smutter man da lige så stille ud af døren, uden alt det andet fis

Godkendelse af svar
Fra : paperboy

Dato : 21-08-07 09:21

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 01-10-07 09:07

At fjolset til stadighed udstiller sin mindrebemidlede hjernekapacitet vækker undrern hos menigmand.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-10-07 09:25

Citat
Brugerne her på kandu.dk kommer og går - og kommer og går - og kommer og går
Skrev Bent Juuel.

For den der paperboys vedkommende, måtte det gerne vedvarende være "og går".

Og så håbe på at han holdt det. Hvad tåger han rundt her for og er dum som en brædt. Han gør ikke nogen gavn, er nærmerst en belastning.

Gu ved om det er medfødt eller noget han har lært på et kommunalt aftenskole kursus.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 05-11-07 15:31

Klumme

Forklar mig liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige hvad sådan en latterlig xtaxichauffør bidrager med her ??? ja udover at svine andre............. til din nar