/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
klamme krumme
Fra : paperboy
Vist : 1002 gange
30 point
Dato : 07-08-07 17:14

krumme

Kode
Der kan du så muntre dig med den anden klat menneskeligt affald, som jeg har placeret der

Så må du jo muntredig med den sen udviklende og meget naive vil.du

Jeg kan dog ikke forstå, at folk kan være så intellektuelt underbemidlede.

paperboy
/ medlem nr.2 på oraklet klammekrumme liste med anden ektisk baggrund.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 07-08-07 17:55

en staveplade ville nok være en god gaveide

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-08-07 18:29

Macau kom mig lige i forkøbet.Jeg synes du,paperboy skulle begynde med et ABC,eller læse lidt i danske aviser.Måske Anders And,der kan du halvvejs gætte dig til teksterne.Jeg kan også lave taste/slåfejl,men... med en så misserabelsk kendskab,til det danske sprog,ville jeg ikke føre mig frem på kandu.dk.Slet ikke med den tone,du har på.Nu kan jeg godt fornemme at ydmyghed,ikke er det du lider mest af.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-08-07 18:35

Paperboy! Vær glad for du ikke sidder her overfor mig.Så ville du få en god gammel dansk arbejdsmands-lussing.Det ville ikke være vold.... kun opdragelse.Det ku`du bruge en god portion af.Opdragelse altså.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-08-07 18:50

Citat
Jeg kan dog ikke forstå, at folk kan være så intellektuelt underbemidlede.
Hatten af for denne vending.Der har du virkelig taget dig sammen.Er det imam`en,der har givet dig nogle tips.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-08-07 18:57

Nu skal jeg ud at læsse hæk-afklip,så jeg håber mit blodtryk finder sit narturlige leje igen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-08-07 00:07

Hej paperboy.

Jeg vil ikke kommentere dine danskkundskaber, det er klaret af de andre skribenter i tråden.

I stedet for at ødelægge 'seneste indlæg' med sådan en gang snask, så kan vi vel bare være enige om at vi ikke kan lide hinanden? Det kræver såmænd ikke en masse skriveri.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-08-07 08:26

Tjaaa når nu I/du ikke selv er bedre til det gramatiske herunder påsætning af KOMMAER, så er det jo virkeligt morsomt.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 15-08-07 08:41

Kære vil.du

Har du ikke set nedenstående indlæg ?? eller føler du dig ramt ???

Kode
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-08-07 13:40

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Nu er det jo så dig der 'smører tykt' på sandheden, for jeg kan love dig at det ikke er rigtigt at jeg har skrevet at jeg har haft andre nicks end dette her

Øhhh nej, det gør jeg ikke.

Det er et konstaterbart faktum, at kort efter din entré på kandu, var der enkelte som gjorde dig bekendt med, at dit påståede kandukiggeri (uden at være tilmeldt som bruger) var en umulighed, idet man den gang var nødsaget til at have et nick, såfremt man ville læse med. Du havde dog ingen kommentar til de undrende - Her er tråden, hvis du skulle have glemt den: http://www.kandu.dk/Spg71495.aspx#776292

Egentlig er jeg fløjtende ligeglad med hvem du har været, før du blev til vil.du - men det er da sjovt, at du som profilen vi.du, beskriver dig selv som "ny og en lille sart plante" – når det tydeligt, fremgår af en tekst af dine egne, at du har været på kandu i så lang tid, at du dårligt husker hvornår du startede.

Citat
Jeg har brugt kandu.dk i så lang tid at jeg dårligt husker hvornår jeg startede, men har først oprettet en bruger nu. Jeg HAR skam set diverse ting og sager og jeg har aldrig fattet hvad det er folk får ud af balladen.

Desuden konfronterede jeg dig i en anden tråd, at jeg havde bemærket mig ovenstående tråd - og forklarede dig, som andre også havde forsøgt, at man IKKE kunne læse med i kandus tråde, med mindre man havde et brugernavn. Ergo har du jo haft et andet brugernavn - selvom du godt nok venligt forklarer mig, at det først er med brugernavnet vil.du, at du er blevet synlig på tryk: http://www.kandu.dk/Spg75217.aspx#825089

Faktisk gik jeg kun ind i denne tråd, fordi jeg aldrig har forstået dit korstog mod Paperboy. Du skriver mange steder, at han har svinet og chikaneret dig – og det eneste jeg nogensinde har kunnet få øje på, er noget harmløs dril. Hvis jeg skal overbevises om, at Paperboy har været så forfærdelig mod dig, som du giver udtryk for, så kræver det som minimum dokumentation! – og jeg kan oplyse dig, at jeg allerede den gang du påstod det første gang, kiggede i jeres kommunikation (som er MEGET sparsom) – og fandt NUL - bortset fra et tip af paperboy, hvor han driller dig med et tip du har skrevet. Det har altså intet at gøre med chikane, som i min optik (og ifølge diverse ordforklarnger) betyder ondskabsfuld forfølgelse..

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-08-07 20:52

Creamygirl.

Jeg loggede af kandu.dk, jeg genstartede maskinen, gik ind i en tilfældig tråd under 'seneste' - her en en kopi fra denne tråd.

Jeg har ALDRIG haft andre nicks end dette, ret åndsvage, vil.du - jamen det ved jeg sørme da, jeg handler vel ikke i søvne eller sådan noget.

Muligt du ikke tror på kopien herunder men jeg har ikke mod på at sætte mig ind i upload af screenshots lige nu, da jeg ligger syg.
Men så prøv da lige selv at logge fra kandu og gå ind i en tråd og LÆS - du kan (selvfølgelig) ikke kommentere på tråden men du kan LÆSE den!

Prøv selv - når du kan bruge så meget energi på at finde gamle tråde frem osv, så gør mig lige denne tjeneste.

Jeg smutter igen, er som sagt syg, men kigger ind på et senere tidspunkt.
Der håber jeg så at du, retfærdigvis, vil give mig ret i at man kan følge med i de forskellige tråde, uden at have en bruger herinde - som jeg gjorde, før dette 'vil.du' opstod.

Venlig hilsen Dorthe.

Login
Glemt dit kodeord? Brugernavn*

Kodeord *

Husk mig

Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk

Søg

Alle emner Teknologi Internet Sikkerhed
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet

Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi

Månedens præmie
500 danske kroner

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens lodtrækning

Top 10 brugere
Sikkerhed # Navn Point
1 stl_s 26628
2 arlet 24027
3 miritdk 12214
4 als 8451
5 tedd 8112
6 BjarneD 7338
7 pallebhan.. 5383
8 briani 4242
9 molokyle 3766
10 refi 3514

Statistik
Online : 8673
Spørgsmål : 103402
Tips : 19188
Nyheder : 620760
Indlæg : 4789601
Brugere : 201316

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste

Jeg har problemer med www.bt
15-08-07 19:11 : buch78
15-08-07 19:21 : dova
15-08-07 19:31 : ans
15-08-07 19:54 : ans

Jeg har problemer med www.bt
Fra : troldenesdhb Vist : 40 gange
100 point
Dato : 15-08-07 19:10

--------------------------------------------------------------------------------
Der kommer både Errosafe og denne
http://www.drivecleaner

Jeg har fjernet com

Det er sider der kommer frem ved at surfe på www.bt.dk er der andre der oplever det.

Jeg har scannet, med AVG spywarefri, Defender, Norman, og onlinescan på spywarefri.dk

De finder intet. Det er nu sket på 3 forskellige pcer, både mine egne 2 og en på et kursus center?

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 15-08-07 19:11

--------------------------------------------------------------------------------
konen har også oplevet det på hendes profil i dag.. gad vide hvad bt har gang i

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-08-07 19:21

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har ikKE oplevet noget usædvanligt på bt.dk idag.

Har ellers lige siddet og kigget nyheder og surfet lidt rundt på siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-07 19:31

--------------------------------------------------------------------------------
For ca. 1½ time siden var jeg ude for det samme, da jeg ville læse om de batterier, som Nokia nu advarer imod.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-07 19:54

--------------------------------------------------------------------------------
I fortsættelse af mit indlæg kl. 19:31

Så bruger jeg McAfee, det var der jeg fik en advarsel og siden kunne så ikke vises.

Men lige nu er der ikke problemer.