/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
nyt privat indlæg fra "rossy12
Fra : e.c
Vist : 915 gange
10 point
Dato : 06-08-07 19:45

rossy20078@yahoo.com
Hello
I am called rossy oti I saw your profile today and found youworthy to
be mine as some one whom i can lay on hisarms as long as love is
concern, caring and teassingyou all the nightlong, If you are interested
inknowing more about and for me to send you somepictures of mine my contact
thu(rossy20078@yahoo.com )awaiting to hear from you.
Loving you forver
rossy.
R/O/S/S/Y/2/0/0/7/8/AT/Y/A/H/O/O/DOT/C/O/M/

Tænk at man er blevet værdig, til at være nogens i så høj en alder.

Nu har spammerne fundet her ind på Kandu..............................................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-07 19:46

He he e.c. læs lige under seneste 25, så ser du at du altså ikke er den eneste der har fået kærestebrev

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 06-08-07 19:46

Her er de samlet på et sted

http://www.kandu.dk/spg107962.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-07 19:49

Jeg er bange for piger
så rossy12 er spærret ude.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-07 20:29

Stakkels dig e.c , du troede du var den eneste foretrukne, men det kan jo være, at du trækker et es i dette kortspil, enten vinder du eller også taber du.

Så er det kun den 4. tråd om Rossy, en meget speciel bruger, som kan tiltrække sig opmærksomhed i løbet af no time.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-07 20:32

på myspace får man tilbud om "venskab" i en
uendelighed.
Altså hvis vi bliver for mange om rossy12

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-08-07 20:38

Jammen Ans - det må jeg slet ikke, for jeg er ved at reparere mit tag. Jeg har ikke engang tid til at lege med mit modelskib. Får jeg lidt mere tid, kan det være at jeg må lege lidt med modellerne.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-08-07 20:39

Ja, jeg har også modtaget tilbuddet, kl 13.36 men må desværre takke nej.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-08-07 21:00

Her var det 13:32

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 07-08-07 02:22

æv jeg har ikke hørt noget fra rossy men til gengæld, får jeg natligt tilbud fra candy.mandy & sandy fra myspace...alle vil de ligge i ske,men som nattevagt må jeg takke nej..har ikke tid

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-07 07:53

http://www.google.dk/search?hl=da&q=rossy20078&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3D

kandu er nu ikke det eneste sted hvor den rossy har optrådt

btw er teksten identisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-07 10:29

..og jeg som gik her troede, at e.c gjorde som jeg

Så er jeg måske virkelig den eneste her på kandu.dk som ikke har modtaget denne kærlighedserklæring?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-07 10:32

Curtis66 -> Har du overhodet tjekket: http://www.kandu.dk/userMailView.aspx?uid=81351 ( = Dine private indlæg) ???

Det ser da nemlig ellers ud til, at der er gået 'grundigt' til værks.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 07-08-07 13:33

æv jeg får ingen mail

Paperboy
/ nu på anden etnisk baggrund listen hos kandu's selvudnævnte orakle krumme

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-08-07 21:19

Der kommer ikke flere fjolle PB så den blev åbnet igen.
Men er lukket lige nu.

I mine mail kan jeg se at google frasorterer diverse gode tilbud.

Jeg prøvede nogle viagra sammen med nogle superslankepiller............. det skal man ikke gøre

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 08-08-07 03:01

ehm jeg får vist ingen mails,Molokyle
men jeg har lige fået en fra Wendy fra myspace..damn hun ligner sine trillingesøstre!
Im off to California..vasker lige mine badebukser.....JC

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-07 08:02

Curtis66 -> Der er jo heller ikke tale om emails, men om Private indlæg her på kandu.dk.

Ovennævnte link går jo direkte til MINE private indlæg og dem kan du naturligvis ikke læse

Klik i stedet på menupunktet: "Vis private indlæg"

..i menuen øverst på denne side. Der vil du under punktet: "Private indlæg til dig" ..sikkert kunne finde et kærestebrev.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 08-08-07 10:47

Tak for svaret Nordsted1. Dette link har reddet vores kommende weekend her i huset.