/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Klummes omgang med sandhed.
Fra : molokyle
Vist : 1112 gange
410 point
Dato : 04-08-07 12:52

Det er tilsyneladende svært for brugeren Klumme at håndtere begreber som:

Sandhed, løgn og fortielse.

Ligesom det, at sværte andre brugere til i en tråd man selv har udelukket dem fra at deltage i:

http://www.kandu.dk/spg107533.aspx

..nærmere betegnet: http://www.kandu.dk/spg107533.aspx#1207373

..må siges at være under lavmålet.

Den tråd Klumme henviser til er denne: http://www.kandu.dk/Spg107734.aspx

Hvor det postuleres:

1.) Jeg ikke holder mig til emnet.

2.) Jeg er fuld af løgn.

Citat
Du forsøgte at skjule det ved at manipulere og lyve, og som dine tidligere løgnehistorier blir du hurtigt afsløret.

..som forsøges underbygget af, at jeg jo korrekt anførte:

Citat
Klumme -> At snakke om vejret er faktisk et synonym for, at føre en passiar/snakke/sludre.

Her på boardet kaldes det: Smalltalk (Kandu slang: Smalsnak).

Jeg fører faktisk en samtale med Teil og o.v.n. og besvarer deres spørgmål til mig.

Hvem taler du med?

Der var på pågældende tidspunkt stillet følgende spørgmål direkte til min profil:

Citat
Moskusokse, var den frisk?

Citat
..er den slags tit på menuen

..FØR Klumme overhovedet deltog i tråden.

..og så har jeg endog MEGET svært ved, at se at Klumme selv bidrager til 'spørgmålet' *LOL*

..før jeg har gjort ham opmærksom derpå. Han ævler derimod selv lystigt om benzinpriser og mimrekort.

Klumme har meget dårlige kort på hånden, når det kommer til troværdighed

Dette er ikke et spørgsmål, men en konstatering, som alle som lyster kan give sit B7 med om

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 420 point
Dato : 04-08-07 12:57

Ignorer klovnen molo.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 13:00

Det er da noget af en straf hvis man skal læse det hele

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-08-07 13:23

Det ser ud til weekenden er reddet med hensyn til mudderkastning, det er bare herre nice.

TOPDOLLAR

Er der ikke en eller anden, der kan vække krummen, så vi kan sætte igang

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-08-07 13:38

Gør som Manse9933 skriver, lad være at svare, jeg tør knap nok skrive i et smalltalk indlæg, hvor du deltager, mailboksen bliver total spammet men ikke denne gang, jeg fjerner markeringen og holder mig væk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-08-07 13:43

Ikke at jeg gider hverken at købe, eller læse en eller anden dødsyg tråd med dig som medvirkende.

Og skal jeg være ærlig, så er det heller ikke nødvendigt for at kunne konstatere at dine punkter:

1.) Jeg ikke holder mig til emnet.

2.) Jeg er fuld af løgn.

Ikke er noget nyt

Kommentar
Fra : pve

Dato : 04-08-07 15:06

Er det meningen at vi skal kommentere det ? og så vente på at Klumme deltager så vi kan følge jeres mudderkastning ?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-08-07 15:53

Såså Molo!
Nu synes du selv er ved at starte en mindre krig op.(Radikal=pacifist=anti militaristisk) Hvad er der nu galt,med ham Klumme.Vi har vel alle en trang til at korrigere sandheden lidt,hvis vi føler det er nødvendigt.Iøvrigt kommer jeg snart ind og besøger dig.(Så vil jeg gi`fire Elephanter).Vi skal nemlig over til vores datter i Dronningens Gade.Jeg regner med at kunne finde dig på Christiania.Problemet er bare om du lyder navne Molo derinde.Men jeg skal nok få dig "snuset op.

V.H.Mosebaek.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-08-07 16:00

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-08-07 16:00

SÅ ER DER FEST!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 16:06

Hvor er baren ????????

Kommentar
Fra : Jingle

Dato : 04-08-07 17:06

Ja nu er jeg jo ny, her i det forum, men hvis dette, er repræsentativt for indholdet bliver jeg nok ikke gammel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 17:40

Så var det da heldigt du lige fandt dette spørgsmål mellem - Spørgsmål : 102954

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-07 18:39

creamygirl -> Hvornår var det liiiige du selv sidst blev hældt ud med badevandet?

Jingle -> Det er repræsentativt for en hardcore minoritet hér på sitet

Mosebaek -> Det er altså FF'ere ...så spørg du trygt efter MOLO i Indkøberen: http://www.christiania.org/modules.php?name=Side&navn=indkobs

..eller Woodstock: http://www.christiania.org/modules.php?name=Woodstock

..skrive en 'Privat kommentar': http://www.kandu.dk/userMailView.aspx?uid=81351

..eller send mig en emil på: molo ->SNABEL A<- pc.dk

..så ska' vi nok forstå, at hygge os

</ >

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-08-07 18:51

Pis - hovedpersonen er ikke tilstede så festen er nok udsat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-07 18:51

pve -> Grav en smule dybere og du vil bemærke, at nogen brugere er TOTALT uønsket som deltagere her på boardet ...af såvel andre brugere ..som indehavere/ophavsmænd/ansatte på dette ellers udmærkede videndelings site.

Det er blot ikke gået op for bemeldte personager

...de ynder ellers selv ofte at uddele 'tudekiks', 'skammekroge' og hva' har vi-..?, men nu føler de sig trængt op i en krog og bliver VIRKELIG indignerede og forurettede.

Vor Herpes Bevare Os...

</KYLLINGEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-07 18:55

Medløberne...? De får nok travt med, at forsvare deres 'synspunkter' og vil rode og grave i 'gamle' tråde ..som ligger år tilbage.

Ligefedt...

Det ændre IKKE ved FAKTA

Når man 'luger'? ...så er det som regel for at skille sig af med ukrudt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-07 19:02

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL

Hvis der er brugere, der ønsker at møde Molo IRL, så tænk på hvad i fortæller ham, som ikke er beskrevet på kandu.

Han kan ikke holde sin kæft. Jeg taler af erfaring, da jeg har deltaget i et æbleskivetræf, hvor også Molo deltog.

Det han fik at vide der om mig, som ikke har stået på kandu, har han været så flink at videregive her på kandu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 19:03

Vi kan alle have en dårlig dag - og måske sige noget vi bagefter fortryder.....

Men derfra og så til bevidst at optræde i tråde blot med det formål at ødelægge dem - er LANGT....

ALLE Kandubrugere UDEN ENDTAGELSE kan skydes et eller andet i skoene, men det ændrer ikke ved at der bliver uddelt en MASSE viden her på boardet....

Der skal være plads til det hele - sådan er det nu engang bygget op - men man bør selv kende grænsen - eller erkende den når det bliver påpeget.....

Bortset fra det syntes jeg stadig blacklistning skulle fjernes eller administreres på anden vis....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 19:04

Citat
Det han fik at vide der om mig, som ikke har stået på kandu, har han været så flink at videregive her på kandu

Nu kunnedu jo have undgået at "folk" begynder at lede - ved IKKE at have påpeget det

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 19:09

Citat
Ja nu er jeg jo ny, her i det forum, men hvis dette, er repræsentativt for indholdet bliver jeg nok ikke gammel.

PÅ DEN
NETTET FANGER:

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-07 19:13

refi

Det kunne jeg have undgået

Men jeg skriver bare hvordan Molo er, når han er trængt i en krog.

Jeg har jo ikke skrevet om "træffet" med Molo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-07 19:16

Desuden er det, jeg har skrevet om Molo her på kandu, så har jeg altid kunne dokumentere fra en tråd på kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-07 19:17

Kan man ikke stå ved sig selv; In Real Life (= IRL), så bør man nok heller ikke optræde på slap line i et offentligt, frit tilgængeligt og gratis forum.

Rul gardinerne ned ans ...og luk dig selv inde

...inden andre gør det

Pivskid... jf. citat:
Citat
Medløberne...? De får nok travt med, at forsvare deres 'synspunkter' og vil rode og grave i 'gamle' tråde ..som ligger år tilbage.

Ligefedt...

Det ændre IKKE ved FAKTA !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 19:17

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-07 19:19

Men som Molo tidligere har skrevet, så bliver der ofte uddelt tudekiks, så jeg sender lige en pakke
og holder fri fra denne tråd

http://www.kinagrill.dk/

Kommentar
Fra : pve

Dato : 04-08-07 19:26

Citat
pve -> Grav en smule dybere og du vil bemærke, at nogen brugere er TOTALT uønsket som deltagere her på boardet ...af såvel andre brugere ..som indehavere/ophavsmænd/ansatte på dette ellers udmærkede videndelings site.
takker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-07 19:28
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-07 19:31

pve -> ...bukker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-07 20:37

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Kan man ikke stå ved sig selv; In Real Life (= IRL), så bør man nok heller ikke optræde på slap line i et offentligt, frit tilgængeligt og gratis forum.

Man bør kunne stole på dem, man møder IRL, men det kan man ikke, når man har mødt dig, men du Molo er ikke den eneste på kandu, man ikke kan stole på, det har jeg da læst på kandu.

Jeg kan godt "stå ved mig selv" , men at du ikke kan holde din kæft, ja ja det burde jeg jo have tænkt på før "træfftet"

Det er jo ikke den første gang, du lækker oplysninger om de brugere, du møder IRL. De skal bare være "søde" ved dig, så sladrer du ikke selv, men lader andre brugere om at gøre det.

Igen

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL

Fortæl ikke Molo noget, som I ikke vil have frem på kandu, han kan ikke holde sin kæft

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-07 20:48

"Klummes omgang med sandhed."

Og det skulle komme fra dig Molo, som er overskriften i din tråd

Du skulle have skrevet "molokyles omgang med sandhed" efterfølgende troværdighed.

Du er så utroværdig, at det ikke er til at beskrive

Kigger måske ind igen lidt senere, men lige nu er der pause.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-07 22:50

Jo flere gange man gentager sine udsagn ...jo mere rigtigt bli'r det ans:

Citat
Medløberne...? De får nok travt med, at forsvare deres 'synspunkter' og vil rode og grave i 'gamle' tråde ..som ligger år tilbage.

Ligefedt...

Det ændre IKKE ved FAKTA

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-08-07 00:31

Hvorfor tager i to kamphaner dog ikke og møder hinanden i en eller anden hyggelig knejpe, får et par øller og så kan i gå udenfor og ordne det een gang for alle.

Giv hinanden nogle tørre tæsk og få det overstået, jeg tror det er den eneste løsning for jer.

Jeg kender intet til, hvorfor i to altid er oppe at toppes men det er ved at være lidt trist at være vidne til - og ja, jeg kan bare holde snuden ude fra disse tråde hvor i to huserer men jeg er jo, som de fleste andre, nysgerrig og vil følge slagets gang på nærmeste hold.
Dette ændrer dog slet ikke på at jeg gerne så dette evindelige verbale slagsmål, stoppet! Ikke af andre men af jer to selv!

Hvad der ligger til grund for jeres evige fight, kan være helt ligemeget, lad dog fortid være fortid og kom videre i teksten - livet er for kort til sådan noget her - og så endda på Nettet og så endda kun med nicks/profiler, du go'este.

Vær nu nogle søde små nicknames og få det overstået een gang for alle

Og lige til sidst, min salig mor sagde mange kloge ting, en af dem var:

'Sig ALDRIG til nogen, hvad du ikke ønsker at høre igen fra andre'

Visdomsord fra en klog kvinde.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-07 09:58

Dårlig løsning: Jeg har ikke lyst til at få tørre tæsk ...har du?

(Husk også lige på det er FORBUDT, at opfordre til ulovligheder! )

Derudover mener jeg ikke, at jeg nogensinde har opfordret/opmuntret til verbale slagsmål. Jeg tager dog til genmæle i præcis samme tone som jeg bliver tiltalt. Taler folk 'pænt' til mig, så holder jeg selv 'kammertonen'. Kommer folk derimod slæbende med en brækspand fuld af latrinære modbydligheder, så kan jeg sagten efter bedste evne gi' igen af samme mønt.

Jeg tror at din mor måske var en smule konfliktsky ???

Det er jeg ikke ..jeg er dog heller ikke konfliktsøgende, men jeg bryder mig f.eks. ikke om, at folk udelukker mig fra spørgsmål med en blacklistning for efterfølgende at sværte mig til i alle andres åsyn. Så opretter jeg selv en tråd i stil med denne.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 05-08-07 11:02

Gad vide hvad klummen render rundt og laver

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-08-07 11:19

Desværre render vi af og til ind i mennesker, hvor kemien bare passer ad H til!

Og disse to modpoler vil altid "støde" sammen og de vil altid have hver sin "sandhed"......

Moster

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-08-07 18:12

Kom over det . Kom hop!

Hvis du virkelig synes det er så dumt det Klumme har gjort, ville du ikke nedværdige dig til at gøre noget lignende. Du lader dig trække ned på hans niveau og spiller din tid til sikkert hans fryd og måske det var hans hensigt.
Det betyder ikke noget så længe du selv ved.
Bevar fatningen, ved det kan være svært, så vil du alene af den grund være overlegen og du vil ikke spilde din energi, men bevare den til at fortsætte med det du lige gik og hyggede dig med.
Tænk på at hvis du tillader at lade andre ødelægge dit humør eller spilde din tid så vil det gå ud over dem som du elsker,det plejer at virke for mig.
Hilsen http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/ent.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-07 18:51

Manse9933 og mulberry... Som jeg læser det mener I, at jeg bare bør lade stå til?

Well... verden bliver sjældent lysere af, at man lukker øjnene. Lige så sjældent som man bli'r hørt, hvis ikke man åbner munden.

Nu, har jeg fået en smule luft ...men tro ikke jeg dermed er bragt til tavshed !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-07 18:52

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 20:05

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Ignorer klovnen molo.

LOOOOOL og det blev det accepterede svar LOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-08-07 20:28

Det er sjældent vi er enige manse, men dit råd
Citat
Ignorer klovnen molo
er det bedste du har leveret i din tid på Kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-07 22:26

Jeg tror nu nok jeg med en mindre afvigelse fra svaret vil følge rådet. Nemlig i flertal:

Ignorer KLOVNENE =

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-08-07 22:34

Godt forsøgt løgnhals. Det var bare ikke det manse skrev.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 22:39

Afvigelser eksisterer ikke i et accepteret svar.

Du har accepteret dette svar

Citat
Ignorer klovnen molo

Og de kan du ikke løbe fra !!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 22:39

de = det

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-08-07 06:54

Handling taler nogle gange højere end ord.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 06-08-07 10:34

æv det kostede 41 point at se klumme, IKKE turde svare seriøst på molos indlæg.

Troede squ du indeholdt lidt mere mandshjerte klumme

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 06-08-07 13:36

Citat
Dette er ikke et spørgsmål, men en konstatering

du har vundet en bøllehat

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-08-07 15:00

Citat
Tak for svaret Manse9933.
Jeg røg jo også på den,med de 41 point.Underholdning koster jo.Uden at vise specielt megen sympati,for nogen af de to herrer,må jeg indrømme at jeg godt ka`li`denne form for black humor.

V.H.Mosebaek.