/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan er det nu lige???
Fra : dova
Vist : 781 gange
200 point
Dato : 01-08-07 01:44

Hvordan er det nu lige man gør, når man vil slå den funktion fra, som gør at bare man skriver et enkelt bogstav i søgefeltet på IE, så kommer alle de ord der er søgt på der begynder med det bogstav???

Eks. Jeg vil søge efter "kartoffel"......og med det samme jeg taster et k, så kommer der en rude med alle de søgeord der er søgt på som begynder med "k"

Jeg kan ikke huske hvordan man gør, jeg gjorde det med min egen computer og nu skulle jeg lige gøre det ved en andens computer og kan bare ikke huske det

mvh dova

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 01-08-07 02:02

Gælder Internet Explorer 6, gå til Internet indstillinger - fanebladet Indhold - ned og klik på knappen Autoudførelse, der kan du fjerne markering i Web adresser, var det, det du ledte efter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-07 02:10

Der er også et punkt under fanebladet Avanceret: Brug indbygget autoudførelse, der skal der heller ikke være markering

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-07 02:23

Citat
Gælder Internet Explorer 6, gå til Internet indstillinger - fanebladet Indhold - ned og klik på knappen Autoudførelse, der kan du fjerne markering i Web adresser, var det, det du ledte eft

Super......det var bare ikke webadresser, men "formularer" at markeringen skulle fjernes.

Mange tak

Citat
Der er også et punkt under fanebladet Avanceret: Brug indbygget autoudførelse, der skal der heller ikke være markering

Det var der heller ikke.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 01-08-07 02:23

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-07 02:32

Du kom ind på den rette sti, og det er hovedsagen jeg kunne altså heller ikke huske