/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Spørgsmål fra AfterShock
Fra : Nordsted1
Vist : 733 gange
50 point
Dato : 31-07-07 17:05

En Ny kandubruger er kommet til at sende et spørgsmål til mig som privat besked, men jeg vil ikke rode mig ud i noget snavs, så kan I dygtige ikke tage over

Velkommen til AfterShock

Hej.
Jeg har en router ( Netgear WGR614 ) , som jeg gerne vil ind og se indstillingerne på .
jeg fandt en guide som forklarede jeg skulle skrive routerens ip i min browser og at der så ville komme noget Login. Det gør der så, og jeg skriver Brugernavn: Admin. Password: password.
Men problemet efter det er at hjemmesiden ikke gider efter jeg har logget ind .
Og jeg har ladet den stå i timevis, men den gider ik åbne sig .
Hvorfor ?
Jeg skal virkelig bruge hjælp fordi det er vigtigt for mig ..
Tak på forhånd .

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-07 17:15

Netgear bruger en http adresse til at komme ind i routeren.
Men det gøres fra netværket via LAN kabel...................det er regulært nok.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-07 17:30

Mon ikke den nye bruger har oprettet et spørgsmål, det du skriver har jeg lige set et andet sted jeg har også prøvet, at en ny bruger stiller et spørgsmål til mig privat, jeg svarede at hun burde skrive et spørgsmål, det skete aldrig (jeg vil lige en smut i privaten, måske har brugeren aldrig været på siden)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-07 17:44

O.V.N. du har ret, spørgsmålet er også her http://www.kandu.dk/spg107695.aspx men det har først set nu, hvor du skriver det, nå men en god gerning kan ikke gøres for tit

så nu håber jeg Aftershock, selv lige kommer forbi, og fortæller hvad der virker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-07 18:11

Citat
så nu håber jeg Aftershock, selv lige kommer forbi, og fortæller hvad der virker
nemlig forsat god aften til dig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-07-07 19:10

Har allerede skrevet privat til ham!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-07 19:17

Citat
Har allerede skrevet privat til ham!
hvorfor ???? Kandu er vidensdeling forum

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-07-07 19:49

Har skrevet at han kunne lige så godt skrive i forummet.
Ved ikke hvorfor du ikke stiller spørgsmålet i forummet, men privat, men
Det er rigtig at skrive ADMIN og i password skrive password (Uden punktum)
Men vil den stadig ikke, så skriv 1234 i Password
Men er der stadig problemer, så:
Det plejer at være et lille hul bagpå routeren, hvor man kan stikke en clips ind 10 sekunder, indtil testlyset blinker, så er routeren resat til fabriksindstillinger.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : AfterShcok

Dato : 01-08-07 11:46

Drenge - 1000 tak til alle sammen for at sætte så stor en "lidenskab" i at hjælpe lille mig ..
:-/ jeg vil dog sige der stadig er bøvl med min ene com.
i kan læse om det her og hjælpe endnu engang hvis det intereserer jer .. :)
http://www.kandu.dk/Spg107737.aspx

Tak.
AfterShock !

Annuller spørgsmålet
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-07 17:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Har jeg fået fortalt af Aftershock,