/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp.
Fra : abra
Vist : 409 gange
200 point
Dato : 25-07-07 00:10

Er der en her på kandu der kan og vil hjælpe mig med at oprette/anbefale en hjemmeside på et nemt og billigt hjemmesideprogram.
Jeg har forsøgt med 1 2 3 hjemmeside, men har opgivet da det gik op for mig at den blev lagt ud på websiden mens jeg arbejdede på den, og blev altså besøgt inden jeg havde den færdig; men det kan jo være det er mig der gør et eller andet forkert.
Jeg er årgang 1935 og er i gang med at rydde op i mit habengut, hvoraf jeg synes en del er for godt til at smide ud.
Jeg forestiller mig at siden skal være kombineret privat og "Loppemarked" f. eks. vil jeg tro at jeg har Danmarks største samling af brædtspil, samlet gennem 20 år, stor bogsamling, klassikere - en hel del værktøj og småmaskiner, hvoraf en del aldrig har været brugt, husholdningsmaskiner, gave artikler og meget meget mere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 00:24

Du er godt nok ambitiøs.

Jeg vil nu som altid anbefale 'nybegyndere', at kaste et blik på denne side:

http://www.hjemmesideskolen.dk/

..og så vende tilbage ...når og hvis, de får problemer ..for dét; får de garanteret !

Dette i stedet for, at anbefale dette eller hint program ..som slet ikke er nødvendigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-07-07 00:28
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 00:29

Ps. Jeg benytter selv: http://www.dandomain.dk/ ..som webhotel

..for min hjemmeside: http://www.cssboxing.com/

..og skriver al kode i 'hånden' vha. Notesblok (notepad.exe), som følger med Windows.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 00:31

jakjoe -> Undskyld mig, men en side fra år 2002 er næppe aktuel idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-07-07 00:33

Så må de jo se at få den opdateret......

Er der slet ingen guldkorn på siden ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 00:34
Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 25-07-07 07:10

Og hvad gør en Macmand så?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 08:13

En MAC mand bruger vel: http://tacosw.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 14-08-07 16:49

Hej

Jeg har selv lige fundet dette sted:

www.gigahost.dk det er meget billigt og simpelt og hvad så med at bruge oscommerce, det kan du finde alt om her:
http://www.openforum.dk/

Med venlig hilsen
Anette

Kommentar
Fra : mr-Ali

Dato : 22-08-07 16:38

prøv den her hjemmeside coolshop.dk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-07 16:50

one.com der kan du få 1000MB (1 gig) for 9 kr om md
og de/det har en/et indbygget program hvor du kan lave en hjemmeside uden nogen viden om emnet,via skabeloner o.s.v
Jeg har selv et 2 gig domæne hos dem og det kan varmt anbefales>

https://www.one.com/da/

Jeg coder selv fordi jeg vil have noget der er lidt anderledes.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-07 16:55

Citat
Hjemmeside program
Lav en hjemmeside nemt og hurtigt med One.com's hjemmeside program. 3 klik og du har din helt egen hjemmeside, uden brug af programmering.

Med One.com's hjemmeside program har du ligeledes mulighed for at redigere i en eksisterende html hjemmeside.

Kommentar
Fra : abra

Dato : 01-10-07 13:41

Hej manse,

håber du er kommet på benene, kan godt forstå du er træt, har været inde på din hjemmeside, og jeg er imponeret, alt det du er engageret i -det er fantastisk.!!! )

Iøvrigt kan jeg meddele dig at jeg er på Skype: arne.brandt

mvh abra

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-10-07 02:30

Hej abra
Vi snakkes.
Manse9933