/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
London
Fra : jakobal
Vist : 1002 gange
200 point
Dato : 21-06-07 19:22

Skal i September, sammen med konen, på en 4 dages tur til London.
1)Nogen der ved hvordan man nemmest kommer fra Stansted lufthavn til London Centrum.
2)Nogen der kender et godt og billigt hotel tæt på centrum? Vi går mere op i pris og central beliggenhed end selve værelset. Skal bare kunne sove og få et bad.

Mvh
Jakobal

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-07 20:03
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-07 20:04
Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 21-06-07 20:59

ved du hvad, jeg har lige idag sendt min kusine fra sverige hjem, efter hun har besøgt mig på vej hjem fra London og samme lufthavn.

hun gav for en billet med tog fra Kalmar i Sverige til kbh.lufthavn og videre til London og derfra videre med tog til et andet sted i byen og retur.......Ca. 1300 svenske kroner......RETUR!!!
Fantastisk....hun rejste med easy jet tror jeg det var.....pænt billigt må man sige.
mvh....miss j.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 21-06-07 22:52

Der kører en lufthavns bus fra Stansted til Liverpool station, herfra videre med subway to kings cross station. Det tager ca. 50 min

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 21-06-07 22:53

Wardonia hotel, lige ved Kings Cross station er billigt. 40£ for 1 nat

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-07 23:05

Da jeg ikke kender jeres præcise rejsedatoer, er det ikke nemt at søge, men her er en smagsprøve

http://www.dtf-travel.dk/Default.aspx?LanguageCode=da&SiteId=56&csref=forside_da_2507_search

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-07 23:06

Skal jeg lede efter en flybillet??

Kommentar
Fra : jakobal

Dato : 24-06-07 15:17

Tak, det er pænt af dig du vil søge for mig; men det kan jeg godt selv Jeg er mere ude efter nogen der selv har erfaringer, fra det virkelige liv, det giver ofte mere end at søge på nettet...
mvh
Jakobal

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-06-07 21:22

Min datter har taget den omtalte bus. Og også boet på hotel igennem DTF

Go tur

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-06-07 11:04

Den 15.7 rejser min datter med Easyjet til Standsted, tager Easybus til London, det er langt billigere end toget, begge dele kan bookes hjemmefra

Accepteret svar
Fra : loef

Modtaget 200 point
Dato : 28-06-07 10:21

Vi er lige kommet hjem fra en 4-dages tur til London.
Vi landede i Gatwick og tog Gatwickexpressen til Victoria Station. Nu kan jeg se, at I lander i Stansted Lufthavn, men der går også både busser og tog til Victoria Station, og det skulle ikke være særligt dyrt.
Vi søgte længe på nettet vedr. overnatning. Vi var strort set ligeglade med komfort - bare hotellet lå centralt. Via BB-rejser bestilte vi 2 dobbeltværelser med 4 overnatninger på "Strand Palace" som ligger på "The Strand" Vi betalte ialt 5800,- for begge værelser incl. lækker morgenbuffet (DSB skulle have 5700,- PR. VÆRELSE!)
Hotellet lå bare super.....100 meter til Themsen, 200 m. fra Covent Garden, max. 1 km. fra Leichster Square og det samme til Picadelli Circus, så vi havde det hele indenfor gåafstand..

Jeg kan KUN anbefale dette *** hotel og BB-rejser, som gjorde vores tur fantastisk!

God tur - glæd Jeg.....

Godkendelse af svar
Fra : jakobal

Dato : 17-09-07 08:45

Tak for svaret loef.