/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Opera indstillinger
Fra : o.v.n.
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 16-06-07 22:17

Hej nu har jeg brug for hjælp igen, har lige hentet og bruger for øjeblikket Opera browser, jeg har været inde i nogle indstillinger og sætte browseren til at opdatere siden automatisk, kunne vælge om det skulle ske hver 1-2-3-4-5-6 og så videre minutter, jeg kan ikke finde den indstilling igen, hvor er den ?????? Jeg har sat den til at opdatere hver minut og det skal ændres

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-07 23:21

Jeg er ikke sikker, men det ligger vist i højrekliks menuen .

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 23:38

Tak for svaret stl_s. dig og dine "jeg er ikke sikker" men det var faktisk der, på selve siden og ikke i nogen indstillinger

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-06-07 23:44

Jam jam, jeg VAR ski ikke sikker . Jeg afinstallerede Opera for en uge siden, og regnede ikke med, at min gamle hjerne kunne huske så langt tilbage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 23:56

Citat
Jeg afinstallerede Opera for en uge siden
hvorfor ? Kunne du ikke lide den ? Jeg synes bedre om den end Internet Explorer (version 6) og den kan måske blive en konkurrent til Firefox men du huskede rigtig

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-06-07 00:02

Citat
Kunne du ikke lide den ?

Jo, men der var et eller andet ved den der irriterede mig. Men jeg kan ikke huske hvad det var .

Men IE7, det stykke halvtfærdige software, irriterer mig endnu mere. Har bare ikke besluttet hvad jeg så vil bruge.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-07 00:15

Jeg kan slet ikke instalere I.E. 7 har også haft et spørgsmål om det uden held, en gang i tidernes morgen havde jeg beta udgaven, eneste forskel, fra den gang til nu, er at jeg har koblet en router imellem modem og mine computere, engang ved lejlighed vil jeg sætte netkablet direkte i modemet og forsøge om så det kan lykkes (uden router firewall) men ikke nu