/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Debatter ??
Fra : maya123
Vist : 466 gange
200 point
Dato : 22-01-03 00:55

Hejsa
Ved ikke lige om det her er den rette kategori
Er der en af jer, der har nogle adresser, gerne så mange som muligt, til forskellige store debatrum, på Dansk. Helst steder for amatører og hvor man kan debatere alt muligt, der skal helst være liv og nogle, der svarer hele tiden. Jeg har været på nogle, hvor der gik flere dage, før andre reagerede, som feks den på dr.dk
Der skal også helst være nogle rum, debatter om almindelige dagligdags ting, som feks. priserne stiger og stiger, hvad mener du om regeringen, er børn blevet mere egoistiske osv. altså alt muligt. Det ville også være rart, hvis de havde et par smarte ting, som feks. en "popop" besked eller en "lyd", når der kommer nye indlæg i den tråd, man er igang med. Venlig hilsen maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 22-01-03 01:03

ps. jeg har også prøvet jubii, men de har kun ganske bestemte kategorier

Kommentar
Fra : arvig

Dato : 22-01-03 01:15

Det er svært at vælge for andre, så prøv selv i msn søg at skrive ordet chat.

Du kan sæ vælge mellem de første 100 muligheder.

God fornøjelse

arvig

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 22-01-03 01:18

tak arvig, men det er ikke en chat, jeg sørger.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 22-01-03 02:00

Jeg synes at Kandu er udmærket efter at hastigheden er blevet optimeret. Men jeg har også erfaret, at svarelysten af af emnet. Det skal være noget der fænger, og folk kan ha' en hurtig mening om. Og så må man tage tidspunktet i betragtning. Altså hvornår folk der har et job at passe, sætter sig til computeren for at gå på nettet

Hvad med dette: Hvordan vil det gå med det danske sprog i fremtiden, i forhold til engelsk. Når de sidste par generationer, der ikke har lært engelsk fra skolen forsvinder?
Allerede i dag bruger vi alle mange forskelige engelske udtryk, uden egentlig at være bevidst om det.

Hilsen Rudolf

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 22-01-03 02:07

Citat
svarelysten af af emnet

Der skulle selvfølgelig stå: svarelysten afhænger af emnet

Rudolf

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 22-01-03 05:56

hej Rfou
Har kandu.dk et debatforum, hvor man kan udveksle meninger om alt. Det har jeg ikke opdaget, hvor pinligt. Altså et rum/vindue med flere emner, lige til, at gå til. Ikke tips og sådan noget. Vil du gerne skrive et link til debatten så må jeg da kikke på det.
Venlig hilsen maya123

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 22-01-03 07:06

http://www.kandu.dk/dk/emne/20605

Debatten er hermed åbnet

Håber det fører til noget

Rudolf

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 200 point
Dato : 22-01-03 09:18

Hej Maya,

der en her hos HotForum, hvor man hvis også ka' skabe sit eget debat forum... -->
http://www.hotforum.dk/
stedet kender jeg ikke lige noget til, så hvordan det funker eller det er noget i den sammenhæng du ønsker, ved jeg ikke, men du ka' få et overblik her over hvilke debat forums der er der på nuværende tidspunkt... -->
http://www.hotforum.dk/hotforum/hothome.nsf/usr2?openform

der er også DKDEBAT.DK/DinDebat... -->
http://www.jjnet.dk/debat/

Ofir har også noget Debat halløj... -->
http://debat.ofir.dk/

Politiken har også en debatside... men jeg må ærligt tilstå at jeg altså ikke gad tilmelde mig for at finde ud af hva' den indeholdt...
http://debatten.pol.dk/

dette her forum omhandler mest noget om børn... -->
http://www.familiekanalen.dk/forum.asp?Over=16&Under=0&Side=0

jeg ved ikke om denne her side er noget for dig, men jeg har dog set der også er kvinder der debattere derinde...
"Foreningen Far til Støtte for Børn og Forældre"... -->
http://www.foreningenfar.dk/forum/default.asp?ForumID=0

ellers er der også nyhedsgrupperne...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 22-01-03 10:07

Tak for svaret strarup. Hej Strarup, igen min redningmand/kvinde (kan ikke se det ud fra din profil og hvis evt. skriver det her, har jeg garanteret glemt det næste gang, er jo en ældre Q ), men tusinde tak )) Der er helt sikkert, nogle stykker jeg kan bruge, tak til de andre for deres forsøg. Venlig hilsen maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 22-01-03 10:12

Vil lige fortælle, at de to : Hotforum og Ofir, er lige hvad jeg kan bruge, så kan jeg jo melde mig til begge steder, hvis der ikke er gang nok i den ene, tak igen Strarup