/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Loppemarked / kræmmermarked
Fra : dennisdahl
Vist : 583 gange
500 point
Dato : 04-06-07 08:41

Hej

Da jeg har temmelig mange ting jeg gerne vil af med (nye som gamle), ville jeg
gerne vide om der er nogen, der ved om der er loppemarked/kræmmermarked,
omkring køge (radius af ca. 30-40 km) i uge 23-24-25 - 2007.

Det ville være kanon hvis du også havde tlf...

mvh

Dennis

Kommentar
Fra : dennisdahl

Dato : 04-06-07 08:44

Hej igen

Det skal selvfølgelig være et sted, hvor det er muligt for mig at sætte
en stand op og derfra sælge mine ting.

mvh

Dennis

Kommentar
Fra : tusneldada

Dato : 04-06-07 08:46

Har du tjekket her: www.markedskalenderen.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-07 09:20
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 04-06-07 13:00

Tjek lokalavisen....

Der er med al sandsynlighed anført hvornår/hvor der er loppemarkeder i området....

Kommentar
Fra : dennisdahl

Dato : 05-06-07 08:48

Hej

Markedskalenderen har vi tjekket og der synes vi ikke der er nok information omkring de pågældende steder. Der er ikke mange steder hvor der er mulighed for at selv komme og sælge.

Genbrugsflip har også tjekket og der er ingen adgang for kræmmere (sælger nye ting) og vi har næsten kun nye ting, der er kun adgang for folk med gamle eller hjemmelavede ting.

Vi tjekker også vores lokalavis, men der er problemet bare lige at vi jo kun for vores egen avis og kender ikke til andre steder end lige i køge.

Men i skal ellers ha' tak for budene, men er der andre bud ?????

mvh

Dennis

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-07 09:12

Lokalaver for andre områder kan du ringe og bede om at få tilsendt.....

Ellers må du ind i miljøet......

De "faste" har tjek på hvor det er værd at være..... (både indendørs og udendørs)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-06-07 10:20

- er Haslev for langt væk?

http://www.dbm.as/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-06-07 17:13

du må sælge nye ting på kræmmermarkeder som bla vig og hillerød (de store markeder) - forhør dig hos bellahøj - men du skal helst kunne dokumentere for dig (kosterlisterne)

Kommentar
Fra : dennisdahl

Dato : 06-06-07 16:36

Hej

Er der ikke nogen nu her der sidder med en lokalavis i hånden, og kan se om der er loppemarked/kræmmermarked i deres område.
Evt med et tlf nr. til disse ?????

Det blå marked er måske lidt for meget da det kun drejer sig om 1-2 gange,
jeg skal stille op for at sælge.

Men håber der er nogen derude der har set noget i en avis, om evt. nu her i
weekenden eller næste weekend.

mvh

Dennis

Godkendelse af svar
Fra : dennisdahl

Dato : 14-06-07 19:52

Tak for svaret refi.

Det var det svar der mindede mest om det vi søgte så jeg siger tak for svaret.

Vi afholder garagesalg hjemme istedet

mvh

Dennis