/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
RSS Feed
Fra : dennisdahl
Vist : 414 gange
200 point
Dato : 21-05-07 10:03

Hej

Sidder og leger med RSS feed. Kan ikke få det til at virke. Er der nogen der har nogle gode forslag til et program for visning af disse.
Mit problem er at jeg vil ha' cybercity ind over RSS og da det er en sikker forbindelse går der kort tid , så logger cybercitys hjemmeside automatisk af. Og det bevirker at når RSS feed skal opdatere kommer der en fejlmelding hvor den skriver at den ikke kan opdatere fordi hjemmesiden er sikret af brugernavn og password.

Nogen der kender til dette problem og hvordan løses dette.
Er der ikke også nogen visnings programmer til RSS der ikke kan klare den sikre forbindelse ????

Dennis

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 21-05-07 10:13
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 21-05-07 10:25
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-07 12:22

Hvis ikke du bruger Firefox med RSS plug in, så er her en rigtig god mulighed, og jeg får mulighed for at slå et slag for min favorit, næst efter Firefox forstås : http://www.deepnetexplorer.com/tour/tour_15.asp Deepnet Explorer virker som en overbygning på Internet Explorer, og virker sammen med I.E. version 6 og 7 der kan instaleres dansk sprogpakke (jeg tror den er med den nyste instalations pakke) ellers kan den hentes på siden: http://www.deepnetexplorer.com/language/info.asp

Godkendelse af svar
Fra : dennisdahl

Dato : 24-05-07 10:27

Tak for svaret miritdk.

Har fået det til at virke med feedreader.

mvh

Dennis

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-07 16:00

velbekomme - det er altid dejligt når noget lykkes