/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fly til Phuket
Fra : klanger
Vist : 357 gange
100 point
Dato : 06-05-07 18:35

Har søgt og søgt...lige dyrt alt sammen...eller vil nok have det (for) billigt...

Når nu jeg har billig overnatningssted i Thailand (Phuket, Kata Beach) ville jeg gerne finde det billigste fly tur-retur..

Skulle gerne afsted sidst i oktober og ca en måned frem, en uge fra eller til betyder ikke så meget!

Håber en har et godt bud....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-05-07 18:49

Øhh jeg fløj til Bangkok for 5700,00 kr i August sidste år

dr.dem

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 06-05-07 18:52

Du går ind på http://www.momondo.com/da/Default.aspx?lang=da det er nettets største søgemaskine med alle flyselskaber
andre gode søgemaskiner er
www.supersaver.dk
www.travelstart.dk

Så kan du selv lege med forskellige tidspunkter.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-05-07 19:06

August er billig da det regner meget der nede

Annuller spørgsmålet
Fra : klanger

Dato : 12-05-07 20:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål