/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explorer fryser
Fra : gr8
Vist : 609 gange
10 point
Dato : 05-05-07 18:28

Min Internet Explorer fryser når jeg skriver en URL i adressen.
Det er en Internet Explorer 6.0 som kører på windows 2000. Jeg har prøvet følgende:

Update Internet Exploreren via windows update

Update Internet Exploreren til 7.0, men 7.0 vil ikke køre på windows 2000

Afinstallerer Internet Explorer og installerer igen

Men problemet er ikke løst....

Min Internet Explorer virker hvis jeg klikker på en link via min favorites og åbner en tilfældig webside og derefter skriver en URL i adresse linien...ja så vil den gerne åbne websiden men ikke hvis jeg klikker på Internet Exploreren og taster en URL direkte i adresse linjen.

Er her nogen som ved hvad der kan være galt? TAK

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 05-05-07 19:39

Rens din registreringdatabase: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

..og genstart !

Hvis ikke det virker?

Så prøv at køre denne fil: http://www.cssboxing.com/temp/IERegFix.bat

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : gr8

Dato : 05-05-07 19:56

Nu virker det igen TAK