/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Prinsse født
Fra : dr_dem
Vist : 995 gange
150 point
Dato : 21-04-07 18:25

STORT tillykke til Frederik med sin pige Nr.2 (mor til barnet er selvfølgelig Nr.1)

Skriv hava i har lyst til

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 18:27

Glemte disse

dr.dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-04-07 18:30

En god gerning kan ikke gøres for tit

Stort tillykke til os allesammen med den nye lille prinsesse, den første der er født i 46 år

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-04-07 18:33

Også et stort tillykke herfraAltid dejligt når en fødsel går godt,og skønt med gode forældre der vil deres børn det godt.Om så det er inden for kongehuset,eller hos os andre almindelige mennesker....Man ønsker jo altid det bedste for sine børn,om de så er skraldemænd,har har andre gode uddannelser...eller andet..
Men skønt at det blev en lille prinseese.Vi piger er jo også svære at undvære

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 18:38
Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-04-07 18:38

Det var så allerede den anden tråd der tager prinsesse fødslen op...

Gad vide hvor mange det bliver til inden midnat?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-04-07 18:39

Hmm...Er det ikke den første prinseese der er født inden for 60 år?Måske husker jeg galt???

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 18:39

Citat
Vi piger er jo også svære at undvære

Jaaa nu skal man ikke tro, man er noget fordi man har en enretning, der udgør det samme som to skiver rå lever.

dr.dem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-07 18:40

refi
dr_dem er sikkert ordblind

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 18:43

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
refi
dr_dem er sikkert ordblind

NÆÆÆÆ har flere point

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 18:47

Anne Marie er den yngste hvor gammel er hun?????

dr.dem

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-04-07 18:48

Der er ikke kommet en i det danske kongehus siden Anne Marie og hun er lige blevet 6o så vidt jeg husker...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-07 18:48

Så synes jeg at vi alle gir påænger til den nye borger.
Den dag hun begynder her på kandu har hun en pæn opsparing.
I hendes cv vil der stå uddannet ved det kendte unikandu

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 18:50

Citat
Skriv hava i har lyst til

Ja det ser ud til at jeg er ordblid ( )
hava = bare

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 18:51

Tror Nordsted1 har ment "født" i 46

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-04-07 18:58

Annemaries og Benediktes børn regner jeg ikke med som del af det danske kongehus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-07 18:58

Dronning Anne Marie blev født den 30. august 1946

Men Nordsted1 mener nu i 2 tråde noget andet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 19:02

Anne Marie er så den prinsse der er født sidst i Danmark indtil idag

dr.dem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-07 19:03

Ja

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 19:06

Og den ny skal sikkert have navnet INGRID ind i alle de navne hun skal have

dr.dem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-07 19:10

Det kan være, hun skal hedde Ingrid...

Royal moster

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 21-04-07 19:13

Er der nogen der ved om den lille prinsesse er sund og rask?
Har hun begge hænder og alle 10 fingre?
Er hun spasser?

Alle de skide journalister har kun travlt med længde, højde, vægt, øjenfarve. Dette er da skide uinteressant. Er det ikke vigtigere at hun er normal, sund og rask????????????

hawaii7

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 19:14

Ingrid Margrethe Frederik Henrik REX

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-07 19:16

Citat
Er det ikke vigtigere at hun er normal, sund og rask

Det er sandelig også blevet fastslået....

Hun har ikke engang gulsot....

Citat
Det kan være, hun skal hedde Ingrid

Hvorfor dog det - hun bliver ALDRIG regent.....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 19:17

Citat
Er der nogen der ved om den lille prinsesse er sund og rask?
Har hun begge hænder og alle 10 fingre?
Er hun spasser?

Alle de skide journalister har kun travlt med længde, højde, vægt, øjenfarve. Dette er da skide uinteressant. Er det ikke vigtigere at hun er normal, sund og rask????????????

Nej men om 20 år er hu god for mange milioner

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 19:20

Ingrid var ikke regent men mormor til Frederik og kone til regenten

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 19:24

Og det er heller ikke sikkert at den ny prinsse bliver regent da hun er Nr. 3 i rækken

dr.dem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-07 19:30

Hun kan jo komme længere ned i arvefølgen end nr. 3

Det kommer jo an på hvad, der bliver vedtaget i folketinget.

Får kronprinseparret endnu en søn, så kan den lille prinsesse måske blive nr. 4 i arvefølgen.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 19:32

Nemlig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-07 19:32

Derfor kan hun da godt få navnet Ingrid!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-07 19:32

Jeg tror også hun kommer til at hedde Henrietta blandt de navne hun får.

Men Ingrid tror jeg bliver et af navnene.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-04-07 19:35

Hildur????????

dr.dem

Accepteret svar
Fra : ardal123

Modtaget 150 point
Dato : 21-04-07 21:06

tillykke mary og frederik.selvfølgelig også til farmor og farfar.

nu er vi alle glade,nu venter vi spændt på barnedåben.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 21-04-07 21:50

Jamen tillykke til Mary og alle andre som har født i dag...og alle der har haft en rimelig god dag på kræmmermarkeder. kunstudstillinger, Tivol, Bakken i teatret og biografen eller en tur rundt om søen/sengen...

Til jer der har haft en Lortedag...i morgen er atter en dag med udfordringer og måske bedre nyheder end kongelige fødsler...

Ziggy99

Kommentar
Fra : CATTENS

Dato : 21-04-07 22:39

Jubiii endelig en pige i kongehuset .. stort tillykke med hende..
og mit gæt på nogle af hende navne vil være henrietta , ingrid , margrethe og så måske et grønlandsk navn.. eller et nordisk navn.. da det ligger til konge familien at pigerne får det.
så jubii igen tillykke..

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-04-07 11:37

ardahl123

Citat
tillykke mary og frederik.selvfølgelig også til farmor og farfar.

Hvorfor ikke morfar og stedmormor? ????

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 23-04-07 15:59

Tak for svaret ardal123.
Og seks flag det var godt

dr.dem

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 23-04-07 17:37

tak til dr.dem