/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rimini 2007..
Fra : Luisss
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 20-04-07 20:48

Vi er to 16-årige, som leder efter et [B]REJSEBUREAU[/B], der flyver til Rimini, Italien i sommerferien.
Ikke bare et flyselskab, men et sted hvor man kan bestille en rejse til Rimini med fly, hotel + guide.
Der skal være en guide, som man kan spørge til råds om alt muligt.

Vi har kigget mange steder, men har kun fundet fly og hotel hver for sig.

Tak :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 21:06

Citat
Der skal være en guide, som man kan spørge til råds om alt muligt

Du må tage mor med

Der er ingen danske selskaber der har guide på stedet.....

Kommentar
Fra : Luisss

Dato : 20-04-07 21:44

Refi, er der heller ingen svenske eller norske?

:)

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 20-04-07 21:51

selvfølgelig er der guider i rimini.....det er et af de mest turistede steder i italien og jeg skal flytte dertil, 60-70 kilometer derfra i slutningen af året.....gå ind på siden www.italy.dk. der kan du finde en masse oplysninger om italien....måske også rejser...men ellers ved jeg der er rejser dertil men husker ikke lige navnene på dem...men det kan jeg prøve at finde....har du forresten prøvet "ung rejs". de har ture dertil ved jeg, sammen med andre unge.de laver rejsser dertil ligesom de også gør til callela i spanien.
ellers prøv de forskellige rejsebureauer.
vender tilbage hvis jeg finder mere.....
det er en dejlig region og der er mange skønne steder.kender den efterhånden rigtig godt....
ciao miss.j

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 20-04-07 22:00

ps...gå helt ned på siden www.italy.dk. der er en linje der hedder ferieplanlægning-byguide,tryk på den og siden med et italineskort kommer frem...der trykker du på emiglia romagna og du vil derefter finde en side om regionen...der står der så en linje hvorpå der står rimini on & off season tryk den og du vil finde en masse om rimini...ellers skriv til charlotte sylvestersen, hvis adresse ståt nederst. hun er behjælpelig med alt muligt....
igen ciao fra miss j

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 22:11

At det er et stort turistområde kan vi hurtigt blive enige om....

Men der er altså INGEN danske flyrejse selskaber der har guider dernede.....

Der er sikkert masser af busguider, men de er nok ikke så interesseret i af få "fremmede" kunder.....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 20-04-07 22:14

kilroy har rejser til rimini....
apollo har rejser til rimini
my travel har rejser til rimini
har lige tjekket dem....
så du skal bare lede alt hvad du kan....prøv evt. også de svenske...de er sikkert også billigere.
miss j

Accepteret svar
Fra : missjosephine

Modtaget 50 point
Dato : 20-04-07 22:28

i kan komme til rimini for ex. for 7.700 i juni...lidt dyrt, men det er jo i højsæson...for danske ferierejser....med my travel. om der er guide ka jeg ikke se..men ofte når det er med dansk rejseselskab er der også guider...jeg har flere gange rejst til rom med my travel hvor der også er guide for dem der ønsker dette.
my travel er en samling af spiesrejser og et par mere jeg ikke husker navnene på.
god jagt..miss. j.

iøvrigt er italienerne rigtig søde til at hjælpe og de kan med 100% sikkerhed tale engelsk i dette område....ren turisme dette sted....og tysk i stor stil.
der kommer rigtig mange turister og unge.....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 20-04-07 22:30

hov!!!!!!!!!!! glemte at fortælle, at det er prisen for 2 voksenbilletter...de 7700,-
miss.j

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 22:30

Hvad med nogle link...

Hverken kilroy eller apollo har noget....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 20-04-07 22:32

mærkeligt, jeg har lige siddet og slået det op,og været inde på deres side, så det ved jeg da de har...en af dem hale året endda....så det du siger er ikke sandt...
miss j.

Godkendelse af svar
Fra : Luisss

Dato : 20-04-07 22:34

Tak for svaret missjosephine. Det var verdensklasse. Jeg har lige fået min far til at kigge på det og vi bestiller om lidt.. mange mange tak (: 5 stjerner til dig..

Ciao..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 22:41

Citat
mærkeligt, jeg har lige siddet og slået det op

Hvorfor lægger du så ikke linket ind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 22:55

I behøver ikke være nervøse for at der ikke er en guide, hvis i ikke kan få hjælp af en, så er der altid et turistkontor, der kan de hjælpe lige så meget som guiden kan, hvis ikke mere

Rigtig god tur, og pas på jer selv

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 21-04-07 12:35

hvorfor skulle jeg dog det, det er vel ikke så svært at stave til det og så slå det op......og det viser sig jo at de søde mennesker HAR fattet det og det er jo dem der skal rejse..at du ikke ´kan finde det er ikke afgørende.....synd for dig...at det ikke blev dig der kunne rådgive dem på ret vis....
jeg er nu engang rimelig vel ude det italienske.....og specielt lige det område....
rigitg god weekend......e ciao....
buona vacanza per tutti.......
miss.j.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 21-04-07 12:40

til spørgerne.....
rigitg god rejse... der er skønt i det område..kender dog ikke lige rimini. men det kommer jeg nok til, når jeg flytter dertil om en 4-5 mdr. tid.....60-70 km derfra....men emiglia romagne er befolket med dejlige mennesker og en skøn natur...og et helt vidunderligt sommervejr.
husk solcremen, for der er rigitg meget sol og det er meget varmt...
held og lykke og pas på de dejlige italienske drenge med de flotte brune øjne.......
ciao miss j.