/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Favorite Modify Changed
Fra : svendgiversen
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 22-03-07 19:36

Hi, Windows eksperter,

jeg har opdateret mit Windows til et nyere...
med en gul stjerne for favorites og et grønt kors plus en lidt mindre gul stjerne for tilføj favorites.

Tidligere kunne jeg vælge mellem brug favorites og modify/juster favorites...
Det kan jeg tilsyneladende ikke mere, men det kan jo ikke være rigtigt.

Hvordan ændrer, sletter og flytter jeg favorites; opretter nye under biblioteker etc.
i det nye windows internet explorer? Svend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-07 19:51

det er ikke sådan at du ikke har opdaget at det hedder favoritter ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-07 19:53

arghh briller på miritdk - overså det i din tekst - men hvis du vælger arranger favoritter får du vel da mulighederne ????

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-03-07 20:12

Det du siger er det at du ikke har en hjælpehoved hvor der står:
Filer Rediger vis favoritter funktioner hjælp
Så kan du bare højreklikke feks. på den gule stjerne og venstreklikke på den øverste mulighed: Menulinie
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-03-07 20:17

det er netop det der er problemet: ingen aranger favoritter mere;

kun: vis favoritter feeds og oversigt.

sikke en gang dansk angel saksisk sprogforvirring,
men det er de nok ikke klar over there...Svend

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 22-03-07 22:37

Hvorfor har du den på engelsk, når den danske er kommet, du kan se din version i hjælp, øø men den har du måske ikke.
Min version:
Internet explorer v 7.0.5730.11

Hvordan får jeg vist menuen i Internet Explorer?
De menuer, der blev vist i tidligere versioner af Internet Explorer, er slået fra i Internet Explorer 7, men du kan slå dem til igen.

Sådan vises menuerne midlertidigt

Åbn Internet Explorer.
Tryk på ALT.

Sådan vises menuerne permanent

Åbn Internet Explorer.
Klik på knappen Funktioner, og marker Menulinje.
Hvis du vil slå menuerne fra, skal du gentage trinene ovenfor for at fjerne markeringen.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-03-07 23:03

Tak for svaret pallebhansen.

Det virker, Svend