/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
XML Paser
Fra : Manse9933
Vist : 639 gange
200 point
Dato : 11-03-07 10:10

Hej er der ikke en der lige kan tjekke om disse er "under"tilføje programmer(Aktiv X)er bekræftede>

XML Data Source Object 4.0
Free Threaded XML DOM Document 4.0
XML HTTP 4.0
XML Schema Cache 4.0
XSL Template 4.0
Hos mig står de som ikke bekræftede (Microsoft Corporation)
I IE7>Funktioner>internet indstillinger>programmer>
Administrer tilføjeprogammer>vis>tilføjelsesprogrammer, der kører uden at kræve tilladelse.
Jeg ved godt hvad det er men af
ren nysgerrighed overfor hvorfor der står "ikke bekræftede" og om det er tilfældet hos dig/jer?

Manse9933
kører uden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-03-07 11:55

Ja, jeg har dem under : 'tilføjelsesprogrammer, der kører uden at kræve tilladelse.'

..og de er som standard 'Aktiveret' under 'Status'

..jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med 'ikke bekræftede'. Hvor læser du dette?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-07 12:00

(ikke bekræftede) Microsoft Corporation
Ovenstående står ud for hver enkelt linje.
Under>
Administrer tilføjeprogammer>vis>tilføjelsesprogrammer, der kører uden at kræve tilladelse.

Jeg har haft dem deativeret længe(for udviklere)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-07 12:01

(ikke bekræftet)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-07 12:03

f.eks.>
Free Threaded XML DOM Document 4.0 (ikke bekræftet) Microsoft Corporation

o.s.v

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-03-07 12:13

Sjovt nok står det ikke i parantes i netop Free Threaded XML DOM Document 4.0 (ikke bekræftet) Microsoft Corporation hos mig ,em det står/stod under f.eks. : XML Shema Cache 3.0

Jeg klikkede på Navn' for at få dem sorteret. Lukkede diaslogxen. Fik en meddelelse om jeg muligvis skulle genstarte. Lod være. Gik indi menuen igen og NU ...var (ikke bekræftet) VÆK under alle XML tilføjelsesprogrammerne.

Jeg har dem alle aktiveret (...jeg tror nemlig de har betydning, når jeg teste XHTML kode der jo som bekendt blot er XML med en 'færdigstrikket' DTD).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-07 12:18

Mystisk det kan være fordi jeg har Avant overbygning på IE7.
Jeg prøver lige, kun at åbne IE7.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-07 12:25

Næ,det er det samme jeg prøvede også at aktivere>
Free Threaded XML DOM Document 4.0 i IE7 og
genstarte IE7 ingen ændring stadig>(ikke bekræftet)

Må lige se om der er andre der har det samme stående,jeg
har undersøgt fæmomenet på nettet,uden resultat.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-07 12:28

ja bliver brugt af udvikling af XML sider klient og host server.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-07 12:29

paser.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 11-03-07 12:38

Prøvede du også at klikke på 'Navn' øverst over listen af komponenterne?

Det var dét som fik mine (ikke bekræftet) til at forsvinde ..undtagen for:

Office Update Installation...

..og:

Quicktime Object..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-07 12:40

ja,alfabetisk orden(grupper)

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-07 19:01

Tak for svaret molokyle.
Den historie er vist ikke længre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-07 19:03

Selvtak Manse9933

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-03-07 15:09

Det kunne være årsagen>
http://www.computerworld.dk/art/38379?a=newsletter&i=936

Microblød er for hurtig ude

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-03-07 21:19

Joeh... jeg hørt rygter om at Mikroblød går OpenSource mht. XML (word, excel, access, osv. docs.)...men det har vist ik' noget med "(ikke bekræftet)" ..at gøre?

</MOLOKYLE>