/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Explore 7??
Fra : zith
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 08-03-07 08:27

Hej

Jeg har et problem med den nye explorer, jeg skal have åbnet en wbs fil men den åbner det i en ny fane istedet for at gemme det på disken eller spørge om det

jeg har været inde i sikkerhed og tjekke og sikkerheds niveau og har sat det til lidt forskelligt men det hjalp ikke noget.... nogen ideer???

tak på forhånd

Kommentar
Fra : wattamamma

Dato : 08-03-07 18:34
Kommentar
Fra : zith

Dato : 09-03-07 08:33

jeg kan sagtens læse filen, problemet er at den åbner det i explorer som en internetside og ikke kommer frem og spørger om jeg vil gemme eller åbne det...

og det var forresten ikke en wbs fil det var en csv fil huskede lige forkert

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-03-07 08:45

Har du prøvet at højreklikke på filen/genvejen>
Gem destination som.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-03-07 08:47

der er der nogle sider hvor det er den eneste måde at downloade på.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-03-07 08:49

eller marker alt>kopier det ind i din txt editor>gem som>
giv den et navn og tilføj selv filendelsen> .csv