/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bruger mve1949
Fra : xodeus
Vist : 632 gange
50 point
Dato : 26-02-07 17:23

Prøv lige kig denne brugers annulerede spørgsmål.
Det pisser mig fuldstændig af.
Seneset har jeg brugt tid på at svare personen og hvad gør han/hun så?
ANULLERER spørgsmålet.
Kan man ikke bruge en form for abuse eller noget

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-02-07 17:36

Jo det er møghamrende irriterende, men der er ikke det store at gøre ved det, andet end at se på en spørgers profil før man svarer. Hvis han/hun annullere mange spørgsmål som ellers er besvaret kan man jo lade være med at hjælpe denne bruger.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-02-07 17:37

Jeg forstår til fulde din irritation, men der er nok ikke så meget andet at gøre, end at styre uden om vedkommende. Kandu vil sikkert være ligeglad med en klage.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-02-07 17:46

Ignorer eller skriv et hamrende ubehøvlet brev.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 26-02-07 17:56

Måske brugeren ganske enkelt ikke ved, hvordan man besvarer...

Prøv at sende en besked til vedkommende og forklar hvordan systemet hænger sammen

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-07 18:05

Jeg tror nu ikke det har været for at genere dig.

Hvis du ser på spørgsmålet kan du se at dit indlæg er sendt på samme tid, som mve1949 annullerer sit spørgsmål.

http://www.kandu.dk/Spg101074.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-07 18:14

Pudsigt at det pisser dig af når du selv er en af disse brugere, som flittigt bruger anullerknappen

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 26-02-07 18:17

Hej Klumme. Jeg har gennem tiden her på kandu.dk haft rigtig rigtig mange spørgsmål. Der går som regel et halvt år før jeg beslutter at annulere spørgsmålet eller vælger den besvarelse som rammer tættest det jeg har efterspurgt. Jeg annulerer ikke blot fordi der kommer et svar og det er ubrugeligt. Se dem nu bare igennem og bedøm selv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-07 18:22

Okay..... Jeg har blot den indstilling, at hvis der ikke er nogen som præcist kommer med et svar som jeg kan bruge, så belønner jeg gerne en af dem som seriøst har forsøgt. Dine point er jo spildt alligevel.... hvorfor så ikke glæde en som forsøgte.

Men det er der sikkert forskellige holdninger til.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 26-02-07 19:00

Kan man ikke lave en jeg føler mig snydt knap, og straffe nogle brugere ved at andre benytter den. Så selvfølgelig have nogle moderatorer som afklarer "jeg føler mig snydt" knaps tryk, eller... jeg håber at I ved hvad jeg mener. Har bare været alt for tidligt oppe idag tror jeg... :D

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-02-07 19:06

xodeus ... Kandu annulerer nu automatisk spærgsmål der ikke er afsluttet ved et accepteret svar jf. nedenstående:

Citat
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

- fra http://www.kandu.dk/faq.aspx

...så du skal altså IKKE vente et halvt år. Så kommer du bare i den "sorte bog"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-02-07 20:20

En bruger som accepterer/anullerer får ingen mails og opdager slet ikke at der er svaret i sidste minnut.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-02-07 15:00

xodeus skriver:

Citat
Der går som regel et halvt år før jeg beslutter at annulere spørgsmålet eller vælger den besvarelse som rammer tættest det jeg har efterspurgt.

- svaret er: