/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
overspilning af bånd
Fra : kj
Vist : 798 gange
300 point
Dato : 20-02-07 12:35

Jeg har overspillet kassettebånd ved hjælp af Wavepad, men under redigering af lange musikstykker stopper markøren ved ende af skærmbilledet, og resten af melodien kommer ikke med. Hvorfor?

Jeg har i stedet downloaded Adiacity, men når jeg vil starte programmet op, får jeg en fejlmeddelelse med at programmet har udført en ulovlig handling og skal genstartes, og det kan jeg så blive ved med at muntre mig med.
Hvad er der galt her?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-07 12:45

Der er sandsynligvis sket en fejl under instalationen, fjern Audacity fra Kontrolpanel- Tilføj/fjern programmer, og forsøg igen, er det denne version du har hentet og brugt: http://audacity.sourceforge.net/download/windows husk at hente LAME MP3 encoder også

Kommentar
Fra : kj

Dato : 20-02-07 12:48

Har Lame MP3 encoder noget med åbningen af programmet at gøre?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-07 12:57

Citat
Har Lame MP3 encoder noget med åbningen af programmet at gøre?

Nej, men det er rart at kunne gemme i MP3 format

Kommentar
Fra : kj

Dato : 20-02-07 13:26

Jeg har ikke umiddebart brug for at gemme i MP3
Og jeg har prøvet at afinsttallere via fjern/tilføj programmer, og reg. basen er renset.
Men resultatet er det samme hver gang, enda på 2 PC'er.
Den ene er en Pentium 4 2700mhz den anden en pentium Celeron 733mhz
Begge kører med en fuldt opdateret Win 2000 Proff. og der masser af RAM og diskplads.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-07 13:32

Det har jeg ikke set før, så du må vente på anden hjælp, eller bruge AudioRecorder for free, den nemmeste af alle, i setting bestemmer du hvilken format du vil gemme i og hvor du vil gemme, der efter er det at klikke på Record knappen: http://www.download.com/Audio-Recorder-for-Free/3000-2168_4-10500407.html

Kommentar
Fra : kj

Dato : 20-02-07 13:37

Tak for indsatsen o.v.n., jeg venter foreløbig på andre kommentarer. Adiacity kan jeg få dansk sprogpakke til

Accepteret svar
Fra : simon-s50

Modtaget 150 point
Dato : 20-02-07 20:14

Hej
Prøv under min computer og så under tilføj fjern programmer
tryk hvor programmet står og se om der står reparer hvis der gør så tryk der

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 21-02-07 13:58

Tak for svaret simon-s50.
Jeg har ikke prøvet dit råd, men i mellemtiden har jeg downloded en udgave af audacity som kører, og det er på dansk(delvis)

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 21-02-07 15:06

Det var så lidt kj.