/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Ruller/Scroller selv
Fra : Nukke
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 16-02-07 19:41

Jeg har opdateret til den seneste version af Windows Internet Explorer. Men når jeg nu scroller/ruller ned af en side fortsætter den med at rulle ca. 4 gange efter jeg har løftet fingeren fra rulle knappen fra musen. Det er kun i IE den gør det og ikke i andre programmer. Kan det ikke slås fra?
Mvh
Rasmus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-07 19:51

Det der sker er sikkert at du scroller hurtigere end vinduet kan følge med....

Så fortsætter den efter du er stoppet - den husker godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-07 20:12

hvis du lige kigger i kontrolpanel - mus - fabebladet hjul - kan du indstille hvor mange linier ad gangen - det kunne jo være derfor

Kommentar
Fra : Nukke

Dato : 17-02-07 08:31

Jamen problemet var der ikke da jeg kørte med IE 6. Og musen står til kun at skifte én linie ad gangen. Selv om jeg kun ruller én "tand" med scroll hjulet fortsætter den af sig selv ca. 4 gange.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 10:48

Ikke destro mindre er det det der sker

Min IE7 arbejder også langsommere end IE6 gjorde.....