/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Mystisk IE 6
Fra : develop
Vist : 269 gange
20 point
Dato : 11-02-07 07:36

Hej.
Efter afinstallering af filteret AccessProxy er det nu ikke muligt at gå på nettet via IE. Jeg kan heller ikke pinge ud, men der er hul, da min antivirus er i stand til at opdaterer og PC'eren får også en IP-adr. tildelt af routeren.
Jeg ved ikke hvad der sker men måske kan nogle her hjælpe.

MVH
Kurt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-02-07 09:30
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-02-07 09:32

Undskyld den side findes ikke mere.
Begynd her.
http://support.microsoft.com/ph/2073/da

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 11-02-07 13:27

Tjek proxyindstillingerne i Internetindstillinger.

Kommentar
Fra : develop

Dato : 13-02-07 06:17

Der bliver tilsyneladende en client tilbage ved afinstallation af AP, denne låser for browseren.
Kør client_setup -nopwd, dette fjerner låsen. Jeg fik mit program fra AP support da jeg jo havde afinstalleret og dermed slettet al AP kode.