/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
oversæt hjemmeside
Fra : jacob.s.p
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 07-02-07 19:23

Nogle der ved hvor man kan oversætte sin hjemmeside fra dansk til engelsk og tysk evt. andre sprog.

hjælp mig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-02-07 19:28

Hvis det skal være forståligt er der kun en løsning og det er at få den oversat manuelt.

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-02-07 19:31

man kan fra andre sprog på http://www.world.altavista.com/ men jeg vil gerne have fra dansk.

hjælp mig, mit engelske er ikke godt nok til det. det er www.girl-shop.dk jeg skal have oversat

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-02-07 19:36

Du kan ikke oversætte bare nogenlunde ordentligt ved hjælp af automatik.
Der er mange ord på dansk der er flertydige og derfor vil en oversættelse ikke fungere med mindre det er gjort af en der forstår det grammatiske.

Find en der er god til det og lav en fornuftig aftale.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 07-02-07 20:36

Jakob

Afhænger lidt af om du har noget kildekode du evt. kan smide sammen i en zip-fil.

Engelsk, tysk og fransk kan jeg sagtens klare. Hvor meget er du parat til at ofre på opgaven?

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 07-02-07 20:39

jeg ved ikke priser på det, er ved at undersøge det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-07 08:26
Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 08-02-07 08:30

Hvad?