Medlemsnummer : 282626
Superpoint : 260

Medlemsdato : 12-10-2011
Seneste login : 11-01-2012
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

jeg er en pige på 38 år gammel, bor sammen med min total skønne familie min mand og mine 3 piger,

Jeg har mange interessere lige fra hunde som jeg udstiller, træner, hjælper med et rette hunde op og finde hjem til uheldige hunde, der er kommet til forkerte hjem, det fylder meget af min hverdag

Jeg er også kreativ, jeg kan bla nævne at jeg, brodere, væver, filter, maler m.m.

Jeg elsker min familie over alt på jorden

Jeg er lidt handicappet blev lammet i min højre side for 5 år siden, Jeg er meget social og elsker at være sammen med mennesker

VIL du vide mere så spørg endeligt