Medlemsnummer : 249412
Superpoint : 150

Medlemsdato : 20-12-2005
Seneste login : 16-03-2012
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Som regel bliver vi alle tungere med tiden,
fordi der kommer en masse informationer i vores hjerne.
SÅ... jeg bliver ikke ikke fed,
jeg bliver bare rigtig intelligent
og når mit hoved ikke kan holde til mere
begynder jeg blot at fylde resten af mig op
det er min historie og jeg holder fast i den !

Hej, jeg er en studerende kvinde på 21 år.
Jeg er single, men får masser af mandlig kontakt, da jeg bor i bofællesskab med 4 af slagsen.
Om alt for lang tid skulle jeg gerne være uddannet cand. scient. og cand. soc., i mellem tiden lever jeg af su og mit job som tjener.

Jeg har erfaring med heste, har haft mine egne, startet mange stævner og har undervist handicappede i ridning.
Desuden arbejdet
-i butiksbranchen
-på en gård
-som rengøringsassistent

Tjahhh, hvad skriver man ellers på sådan en profil??