/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Extern harddisk "forsvundet"
Fra : Angband
Vist : 867 gange
67 point
Dato : 23-06-11 13:50

Hej

Jeg har en seagate barracuda 160gb extern harddisk som jeg har brugt et stykke tid uden problemer.

Min ven brugte den en dag på sin mac, og hele harddisken blev overskrevet af mac "Time Machine". Mit problem er at min Windows Vista computer nu ikke kan se den længere. Når jeg sætter disken i dukker tænkemusen op, men jeg kan ikke finde harddisken i sitfinderen længere.

Skal jeg reformatere harddisken, og hvordan gør jeg det når jeg ikke kan komme i kontakt med den?

Jeg har Windows Vista, Home Premium, SP 2.

Angband

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-06-11 14:30

Accepteret svar
Fra : leob

Modtaget 67 point
Dato : 23-06-11 15:07

Prøv dette
START-højreklik på COMPUTER-ADMINISTRER-LAGER-DISKHÅNDTERING og
derefter i ALLE OPGAVER-SKIFT DREVBOGSTAV OG STI,
se det externte drev (prøv evt. i HANDLINGER at gennemse alle drevene igen)
marker drevet og tilføj et ledigt bogstav.
leob

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-11 15:08

Citat
Min ven brugte den en dag på sin mac

Så beder du ham om at købe en NY til DIG....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-06-11 15:43

Den skal formateres, du kan med sikkerhed se den i diskhåndtering, skrive diskmgmt.msc i kør.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 24-06-11 19:28

CompuApps-SwissKnife

Godkendelse af svar
Fra : Angband

Dato : 08-07-11 11:23

Tak for svaret leob.