Medlemsnummer : 116896
Superpoint : 27

Medlemsdato : 20-10-2003
Seneste login : 05-01-2005
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Citerer lige mig selv et andet sted fra:

"Jeg er som mennesker er flest, helt og aldeles unik. Dette gør mig total ugenkendelig i mængden, skilder mig ikke ud af mængden. Jeg er klog og dum, klodset og elegant, velformuleret og uformuleret, dygtig og dårlig, nuanceret og ensidig, bred og smal, stor og lille, glad, vred, lykkelig, deprimeret, perfekt og imperfekt, tolerant og fordomsfuld... Kort sagt, jeg er et menneske! Et unikt individ pr. definition, og dog blot én ud af 5-6 milliarder. Du ser mig hver dag, selvom du aldrig har mødt mig. Der er lidt af mig i alle du møder på gaden, jobbet, studiet, der er lidt af mig i alle i din familie, der er lidt af mig i dig selv. Der er lidt af alle disse mennesker i mig.

Møder du mig, vil jeg virke bekendt, for du har set mig i små glimt alle vegne. Du vil vide at du virker bekendt for mig, for jeg har set dig i små glimt alle vegne. Som dig, har jeg også min baggage at bære rundt på, og som din, er min helt unik - og dog. Den får mig til at tænke på bestemte måder, handle på bestemte måder, have bestemte holdninger til bestemte ting. Virker det bekendt? Selvfølgelig gør det det."