hvad er forskellen på 2 grafikkort?
Fra : uh

Dato : 22-11-11 19:13

Hejsa. Jeg har fået byttet mit defekte grafikkort til et andet. Kan jeg være
tjent med dette bytte?

Gamle grafikkort var: ATI Radeon HD5770 1GB PCI-E

Nye grafikkort er: NVIDIA GeForce GTX 550Ti 1GB 192-bit GDDR5 inno3D

Selv om det er en maskine beregnet til spil, bruger jeg den mest til
videoredigering. Umiddelbart ser jeg ikke nogen forskel på skærmen, men det
gamle grafikkort havde nogle kobberrør og en skjult blæser, hvorimod det nye
kun har en alm blæser. Jeg fornemmer nok lidt mere varme omkring det nye,
når jeg stikker hånden hen i nærheden.

Jeg er total novice i disse sager, så jeg vil gerne blive klogere, nogle som
har lyst til at belære mig lidt ?

mvh uh

PS: det gamle grafikkort er nok 1½ år gammelt.