Kan man flytte filer fra drev C til drev D~
Fra : P.N,

Dato : 20-11-11 13:31

Jeg har købt en bærbar, jeg fik at vide at Win7 brugte mindre plads end XP,
det viste ikke at holde stik. Win XP fylder 13 GB medens win7 professionel
fylder omkring 30 GB. Okay jeg har klonet en 64 GB SSD og sat den ind, men
der er næsten ikke mere plads tilbage og nu spørger jeg? Kan jeg manuelt
flytte filer over på det næsten tomme D drev, foreks programmer er det
muligt ?.

Fra : ehn

Dato : 20-11-11 15:10

On Sun, 20 Nov 2011 13:31:25 +0100, "P.N," <245@get2net.dk> wrote:

> [...]
>der er næsten ikke mere plads tilbage og nu spørger jeg? Kan jeg manuelt
>flytte filer over på det næsten tomme D drev, foreks programmer er det

Ja.
Men der er sikkert en del data i registreringsdatabasen, der skal
rettes. Det er lidt besværligt at gøre manuelt.
I Windoxs XP er det nemt at gøre det med programmet Change of Address
(COA2), måske virker det også i Windows7?
http://digilander.libero.it/rareware/coa2.zip

ehn