V:
Fra : Hanne

Dato : 16-11-11 14:01

Jeg skal have nyt bundkort og processor.
Skal jeg vælge.
ASRock 880 Gm +AMDPhenom 2 560

eller Intel i3 540+ Z68 ASRock.
Hanne

Fra : jk

Dato : 16-11-11 14:41

On Wed, 16 Nov 2011 14:01:09 +0100, " Hanne" <urd@spamoncable.dk>
wrote:

>Jeg skal have nyt bundkort og processor.
>Skal jeg vælge.
>ASRock 880 Gm +AMDPhenom 2 560
>
>eller Intel i3 540+ Z68 ASRock.
>Hanne
Uden at fortælle hvad den skal bruges til !
Jeg ville nok vælge Asrock 880GM men med en (Phenom ll) X4 645, hvor
den CPU du nævner er en X2 (X4 har 4 cores, og X2 har 2 cores). Den
645 koster mig bekendt ca. 100 kr. mere.
Bundkort 880GM har ATI HD4850 grafik, og jeg har lidt mere tillid til
det m.h.t. HD afspilning end i3 540 (hvor der sidder i CPU en Intel
GPU).

Men i bund og grund er det et lidt religiøst spørgsmål, du stiller.

Begge bundkort bruger DDR3 ram og hurtigste sata, samt usb3.

Ja, jeg kan jo ikke lide at visse asrock Z68 bundkort kun har 2 ram
slots, og ikke 4.

mvh

John