Setup til ca. 3000 ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-10-11 20:14

Der skal bruges

Motherboard
CPU + Køler
Ram 8Gb

Har:

Kabinet
800W PSU
1x 750Gb SATA 600 disk
6x 1Tb SATA 300 diske
Pioneer brændere

Den skal ikke bruges til spil, men til film projekter og lidt 3D,
Photoshop, ACAD osv. og ellers alm. kontorbrug.

Nogen gode ide'er, kan de overhovedet købes for 3kilo ?

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-10-11 20:57

Brian Vestergaard skrev:
> [...]
> ACAD osv. og ellers alm. kontorbrug.
>
> Nogen gode ide'er, kan de overhovedet købes for 3kilo ?

Hvad siger folket til dette ?

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=779660
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=713927
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5091082

Fra : Mogens

Dato : 18-10-11 21:40

Den 18-10-2011 21:57, Brian Vestergaard skrev:

> Hvad siger folket til dette ?
>
> http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=779660
> http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=713927
> http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5091082

Jeg ville ikke købe CPU den gamle socket 1156, men med den nyere 1155.

Fx i5 2300 og så et bundkort med Z68 chipset. Det kan fåes til samme
pris, og så er hurtigere og up to date.

Mogens