Hvilken mus til Mac? BT, AA batt. og forwa~
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-08-11 15:16

Hej

Jeg leder efter en ny mus, da min 4 år gamle Logitech MX revolution er
ved at dø, den dobbeltklikker ret af sig selv...

Jeg har flg. krav men synes det er svært at finde noget:

Mac OS X support
Fordward/Back knapper i venstre side
Laser præcision
Tilt-wheel (side-scroll)
Enten: Bluetooth forbindelse og AA batterier
Eller kablet forbindelse til computeren (gider ik rode med specielle
receivers og opladere osv.)

Nice to have: Click/Free scroll wheel, ligesom på min nuværende MX
revolution

Jeg synes virkelig det er svært at finde noget som opfylder mine
krav... Apple Magic Mouse er en mulighed men jeg bryder mig ikke ret
meget om den og der er alt for meget lag, når man kører rundt med den.

Er der nogen der har et godt råd? Synes ikke jeg kan finde noget hos
MS og logitech, og der er vel ik så mange andre på markedet? Prisen er
mindre vigtig...

På forhånd tak

Fra : Jens Petersen

Dato : 10-08-11 15:11

On Tue, 9 Aug 2011 14:16:13 -0700 (PDT), Esben von Buchwald
<esben@vonbuchwald.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg leder efter en ny mus, da min 4 år gamle Logitech MX revolution er
>ved at dø, den dobbeltklikker ret af sig selv...

Kan du ikke købe en af samme slags?

En anden løsning er at skifte den microswitch der er slidt op - slagt
en gammel mus og tag den switch der er brugt mindst.
--
OV1A Jens

Sent from my desktop PC with a nice big screen and a real keyboard.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-08-11 15:17

Esben von Buchwald skrev:

>Jeg leder efter en ny mus, da min 4 år gamle Logitech MX revolution er
>ved at dø, den dobbeltklikker ret af sig selv...

Den mx Revolution jeg havde klarede at dobbeltklikke i stedet for
enkeltklik i løbet af ¾ år

Det gjorde at jeg købte en anden Logitch mus, den gjorde det samme

Siden har jeg ikke spildt penge på Logitech mus

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk