Tastatur problem
Fra : Per Nielsen

Dato : 01-05-11 10:34

Windows tasterne på mit Logitech G15 er pludselig holdt op med at
virke. Jeg troede først det var et Windows problem, men når jeg
tilslutter et ældre tastatur er der ingen problemer med windows
tasterne på dette. Er der nogen der har prøvet dette og evt har en
løsning?

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-05-11 11:24

Per Nielsen sendte dette med sin computer:

Problemet løst

Fra : Peter Martinsen

Dato : 01-05-11 13:37

"Per Nielsen" wrote in message

> [...]
> ældre tastatur er der ingen problemer med windows tasterne på dette. Er
> der nogen der har prøvet dette og evt har en løsning?

Hvad lavede du da ?

Mvh Peter

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-05-11 16:11

Peter Martinsen forklarede den 01-05-2011:
> Hvad lavede du da ?

Det hersens Logitech G15 tastatur har en sølvfarvet "gamerknap" oppe
til venstre for displayet. Den kan være skudt til højre eller til
venstre. Jeg ved ikke hvordan jeg har fået gjort det, men jeg har
åbenbart fået rykket den til højre, og dermed slås windows tasterne
fra. Det er en udmærket funktion når man spiller, men kan så åbenbart
drille i windows