Nyt slumreproblem
Fra : lars

Dato : 25-05-11 18:57

Hej. Jeg kører Win7, 32 bit. Når pc'en er gået i slumremode, kan jeg
vække den med min PS/2 mus - men tastaturet (PS/2) virker ikke - og nu
er musen også hoppet af. Hvis jeg bruger en USB-mus, er der ingen
problemer. Efter genstart er alt som det skal være, lige indtil ny
slummer opstår.
Nogen gode ideer??

Lars

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 31-05-11 17:16

Den 25.05.2011 kl. 19:57 skrev lars <larsimonsen@gmail.com>:

> [...]
> er musen også hoppet af. Hvis jeg bruger en USB-mus, er der ingen
> problemer. Efter genstart er alt som det skal være, lige indtil ny

Hej Lars
Det forekommer mig at der plejer at være problemer med det omvendte.
Kan det tænkes at din bios har en instilling der kan hede noget med "brug
usb under opstart".
Hvis den har det skal du slå det fra. Men igen -hvad den rigtig hedder kan
jeg ikke huske men prøv og se om du kan finde noget der ligner.
mvh
Kurt

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : lars

Dato : 06-06-11 14:10

Den 31-05-2011 18:16, Kurt Pedersen skrev:

> [...]
> Hvis den har det skal du slå det fra. Men igen -hvad den rigtig hedder
> kan jeg ikke huske men prøv og se om du kan finde noget der ligner.

Jeg kunne ikke finde noget i bios'en, men jag har slået slumrefunktionen
fra - det hjalp!!
Lars.