Blækoverløbstanken er næsten fyldt
Fra : Per Andreasen

Dato : 18-03-11 14:50

På min Canon Pixma MP 760 får jeg følgende meddelelse: "Blækoverløbstanken
er næsten fyldt", og jeg kan derfor ikke anvende den. På Nettet har jeg set,
at jeg kan resette printeren og få den gjort funktionsdygtig igen.
Anvisningen henviser bl.a. til en knap med navnet Resume, men en sådan
findes ikke på min printer. Jeg har forsøgt at følge anvisningen med alle de
knapper, der er, uden held. Det er jo nok en dårlig ide, at sende printeren
til reparation (Canons anbefaling) for det koster sikkert lige så meget som
en ny printer. Er der en i gruppen, der kan hjælpe mig?

På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-03-11 21:20

"Per Andreasen" <per.andreasen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> så meget som en ny printer. Er der en i gruppen, der kan hjælpe mig?
>
> På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen
Her er en servicemanual til printeren. Måske står der noget der.
http://www.soft-manufaktura.ru/manual/hp/mp760sm.pdf

Kurt