SCSI til IDE / CF
Fra : Tom

Dato : 13-03-11 23:25

Hej

Maskinen har kun SCSI, men i stedet for at sætte en SCSI haddisk i til
backup, ville jeg gerne have en ide eller endnu bedre f.eks. et CF kort, som
kan tages ud. Så ultimativt har jeg brug for et SCSI til CF modul som passer
i hullet til et 3½" floppy drev.

Nogle forslag til hvor jeg kan få fat i den slags SCSI til IDE / CF
converters?

/Tom

Fra : Henning

Dato : 13-03-11 23:27

On Sun, 13 Mar 2011 23:24:38 +0100, "Tom" <superunderscoreotc@yahoo.com> wrote:

> [...]
>i hullet til et 3½" floppy drev.
>
>Nogle forslag til hvor jeg kan få fat i den slags SCSI til IDE / CF

Findes ikke! DU skal i stedet blot købe et indstikskort til PCI, og tage den derfra.

Fra : Jacob [5260 Odense S~

Dato : 14-03-11 08:26

On 13-03-2011 23:26, Henning wrote:

> [...]

Til Tom

Den 27/2 havde PHM et par stykker til salg i d.m.p.e.intern gruppen.
Bare hvis det havde din interesse.

Mvh Jacob

Fra : Tom

Dato : 14-03-11 17:17

> Den 27/2 havde PHM et par stykker til salg i d.m.p.e.intern gruppen.
> Bare hvis det havde din interesse.
>
> Mvh Jacob
Tak for at du pegede mig i retning af gruppen, det kunne jo være

/Tom

Fra : N_B.DK

Dato : 14-03-11 10:55

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message
> Findes ikke! DU skal i stedet blot købe et indstikskort til PCI, og
> tage den derfra.

Der findes converter fra SCSI til IDE og fra IDE til CF, så jo det kan
sagtens lade sig gøre, men det virker dog ikke ret fornuftigt.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jesper Lund

Dato : 13-03-11 23:38

Tom wrote:

> Nogle forslag til hvor jeg kan få fat i den slags SCSI til IDE / CF
> converters?

Hvis det findes (aner det ikke), findes det på eBay

--
Jesper Lund