ASUS P5VDC-MX BIOS opdatering?
Fra : Fynbo

Dato : 11-03-11 21:13

Hej.

Så tror jeg det er sket med mit brædt.

Jeg kørte med en P4 3.0 GHZ og ville opdaterer BIOS til nyeste ver.0810.

Bootede op og fik flashed BIOS og den meldte alt ok indtil den bad om
genstart.

Nu duer ingenting mere.. Ingen bip, ingen billede på skærm. Der er lys i
dioden på brædtet
og blæser til CPU kører og det er alt.

Er det til at smide ud nu eller er der noget der kan redde det?

Har postet i edb.bundkort også, men ingen svar.

Anyone?

Fynbo

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-11 22:51

"Fynbo" skrev i meddelelsen news:eaadnYYEYr__H-fQ4p2dnAA@giganews.com...

[...]

Kan du ikke resette bundkortet med en jumper?
Kig i din manual til bundkortet hvordan du gør!

/Bent

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-03-11 23:40

Bent Eriksen skrev den 11-03-2011:
> Kan du ikke resette bundkortet med en jumper?
> Kig i din manual til bundkortet hvordan du gør!

På side 35
1.9 Clear RTC RAM (CLRTC)

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Fynbo

Dato : 12-03-11 07:33

"Jørgen Nielsen" <nospamjn2@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> På side 35
> 1.9 Clear RTC RAM (CLRTC)
>
> --
> Mvh. Jørgen
> [e-mail address is valid]

Ja selfølgelig.. Det tænkte jeg ikke lige over i min frustration,

Tak for hjælpen..

Fynbo

Fra : admin

Dato : 12-03-11 08:40

Fynbo wrote:
> Hej.
>
> Så tror jeg det er sket med mit brædt.
>
> Jeg kørte med en P4 3.0 GHZ og ville opdaterer BIOS til nyeste
> ver.0810.

Hvad fejlede dit MB siden du følte trang til at opdatere?

If it ain't broken, don't fix it

Fra : Fynbo

Dato : 12-03-11 13:33

"admin" <administration@hsfo.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad fejlede dit MB siden du følte trang til at opdatere?
>
> If it ain't broken, don't fix it

Havde fået fat i en ny CPU jeg skulle afprøve, men havde åbenbart
ikke læst grundigt nok på ASUS hjemmeside, for lige netop den model
var ikke understøttet. Heller ikke med opdateringen.

Fynbo