Velassorteret hardware shop i Københavnstr~
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 10-03-11 15:44

Jeg mangler et strømkabel fra bundkort til en SATA harddisk.

Det skal helst være inden week-end'en og jeg skal alligevel til
hovedstaden fredag.

Nogen gode bud på sådan en shop som garanteret ligger inde med den slags?

/Bjarne

Fra : Henning

Dato : 10-03-11 16:31

On Thu, 10 Mar 2011 15:44:05 +0100, Bjarne Jensen <bjarne.b.jensen@gmail.com> wrote:

> [...]
>hovedstaden fredag.
>
>Nogen gode bud på sådan en shop som garanteret ligger inde med den slags?

Elgiganten? Electric City. Hele Falkoner Alle (selv om det er Frederiksberg og ikke København, går
det vel an)

Fra : Henning

Dato : 10-03-11 16:36

On Thu, 10 Mar 2011 16:31:21 +0100, Henning <no.mail@all.invalid> wrote:

>Elgiganten? Electric City. Hele Falkoner Alle (selv om det er Frederiksberg og ikke København, går

Computer City - Electric er vist lukket for år tilbage

Fra : Elmer Fjort

Dato : 10-03-11 16:41

"Henning" skrev i meddelelsen

On Thu, 10 Mar 2011 16:31:21 +0100, Henning <no.mail@all.invalid> wrote:

Brinck elektronik er et godt bud. De har alle mulige dimser

elmer

Fra : Marilu Ebner

Dato : 10-03-11 19:56

On 10-03-2011 16:41, Elmer Fjort wrote:

> Brinck elektronik er et godt bud. De har alle mulige dimser

Sæføli! Vodden ku jeg glemme BrincK - har handlet der mange gange.

/Bjarne

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-03-11 19:33

"Bjarne Jensen" <bjarne.b.jensen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> hovedstaden fredag.
>
> Nogen gode bud på sådan en shop som garanteret ligger inde med den slags?

En harddisk får strøm fra strømforsyningen - ikke fra bundkortet. Så det må
vel retteligt være et sata kabel du mangler, til at overføre data med.

Kurt

Fra : Marilu Ebner

Dato : 10-03-11 19:58

On 10-03-2011 19:33, Kurt B. Andersen wrote:

> En harddisk får strøm fra strømforsyningen - ikke fra bundkortet. Så det
> må vel retteligt være et sata kabel du mangler, til at overføre data med.

Ja! Du har ret, det er data kablet der går i motherboarded (det er
første gang jeg ser en SATA dims i real life).

/Bjarne