Slette genoprettelsespartition hvordan? .
Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 28-02-11 22:36

Jeg har måttet skrotte min bærbare computer, men min harddisk er ok! .
Jeg har nu tilsluttet den til min W7 maskine for at ville omformatere HDen.
Hmmmm der løb jeg ind i problemer, jeg kan ikke slette mit skjulte drev
som hedder genoprettelsespartition, hvordan gør jeg dette? .
/KE.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 01-03-11 00:47

Den 28.02.2011 kl. 22:35 skrev KE Kofod / 7100 Vejle <virker@ikke.dk>:

> [...]
> Hmmmm der løb jeg ind i problemer, jeg kan ikke slette mit skjulte drev
> som hedder genoprettelsespartition, hvordan gør jeg dette? .

Klik på startknappen.
højreklik på Computer og vælg Administrer
I Computeradministration vælg Diskhåndtering
Her kan sletter du alle partitioner på harddisken og opretter de nye
du har brug for. Husk nu at gøre det på den rigtige disk!

Der er noget med at man i søg eller start kan skrive dskmgmt.msc men
jeg kan ikke lige få det til at virke på min Vista maskine.

mvh
Henning

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 01-03-11 05:50

On 01-03-2011 00:47, Henning Præstegaard wrote:

> [...]
>
> Der er noget med at man i søg eller start kan skrive dskmgmt.msc men
> jeg kan ikke lige få det til at virke på min Vista maskine.

Henning!

Du mangler et i i disk

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 01-03-11 12:01

Den 01-03-2011 00:47, Henning Præstegaard skrev:

> [...]
>
> Der er noget med at man i søg eller start kan skrive dskmgmt.msc men
> jeg kan ikke lige få det til at virke på min Vista maskine.

Hej Henning, den kender jeg godt, men jeg kan ikke slette mine 2
partitioner? .
/KE.

Fra : Fynbo

Dato : 01-03-11 12:45

"KE Kofod / 7100 Vejle" <virker@ikke.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hmmmm der løb jeg ind i problemer, jeg kan ikke slette mit skjulte drev
> som hedder genoprettelsespartition, hvordan gør jeg dette? .

Ud med de andre diske og sæt den disk i fra den bærbare.

Boot på din installationscd og slet alle partitioner den vej..

Fynbo

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 01-03-11 15:03

Den 01-03-2011 12:44, Fynbo skrev:

> "KE Kofod / 7100 Vejle" <virker@ikke.dk> skrev i meddelelsen
>
> Ud med de andre diske og sæt den disk i fra den bærbare.
>
> Boot på din installationscd og slet alle partitioner den vej..
>
> Fynbo
OK tak, er der kun den vej for at slette en partition så prøver jeg det! .
Tak.
/KE.