Bluetooht
Fra : Henning

Dato : 25-02-11 16:49

Hej

min computer kan ikke finde sandberg Bluetooth dongle, jeg har prøvet på en
anden computer ingen problemer
min computer er en Acer aspire 7720g
Mvh Henning

Fra : Kurd

Dato : 25-02-11 17:19

"Henning" <richter@comxnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> min computer kan ikke finde sandberg Bluetooth dongle, jeg har prøvet på
> en anden computer ingen problemer
> min computer er en Acer aspire 7720g
> Mvh Henning

Tak for oplysningen. Sådan noget er rart at vide.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 20:31

Henning sendte dette med sin computer:
> min computer kan ikke finde sandberg Bluetooth dongle, jeg har prøvet på en
> anden computer ingen problemer

Tit ka det være en driver der mangler...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ole C

Dato : 25-02-11 21:18

Henning skrev blandt andet:

> min computer kan ikke finde sandberg Bluetooth dongle, jeg har prøvet
> på en anden computer ingen problemer
> min computer er en Acer aspire 7720g

Du fik åbenbart et svar du kan bruge i den tråd du startede d. 19., men
hvorfor tror du en ny tråd om det samme emne en uge efter, vil give dig hvad
du ønsker?

--
vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 25-02-11 21:19

Henning skrev blandt andet:

> Hej
>
> min computer kan ikke finde sandberg Bluetooth dongle, jeg har prøvet
> på en anden computer ingen problemer
> min computer er en Acer aspire 7720g
> Mvh Henning

Korrektion:
Du fik åbenbart IKKE et svar du kan bruge i den tråd du startede d. 19., men

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 26-02-11 06:52

Ole C tastede følgende:

> [...]
> hvorfor tror du en ny tråd om det samme emne en uge efter, vil give dig hvad

Hvorfor skriver du set samme med 1 minuts mellemrum, tror du det
hjælper

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)