Kan den her klare mosten?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 24-02-11 20:51

Har kig på en maskine med følgende konfiguration, men min kloge kammerat
mener der er for få ram i.

Hvad siger i, kan den klare mosten?

Vil bruge den til lidt af hvert, også til at spille CS og WOW.

Processor 2.26GHz Intel Core i3-350m
Hukommelse 2048 MB DDR3-RAM
Harddisk 320GB 5400Rpm

Grafik Intel GMA X4500HD

Styresystem Windows 7 Home Premium 64-bit

Mvh
KA

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-02-11 23:05

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Harddisk 320GB 5400Rpm
>
> Grafik Intel GMA X4500HD
>
> Styresystem Windows 7 Home Premium 64-bit

Det ligner en bærbar med ikke specielt imponerende indhold. CS og WOW kræver
i og for sig ikke så meget, idet det er hastigheden mod nettet, som har
betydning for at de kører ordentligt.
Grafikkortet er ikke særligt imponerende, og nu fremgår det ikke af din
beskrivelse, men normlat snupper dette kort sin hukommelse fra den
almindelige hukommelse, og så risikerer du at den lige snupper op til 512
mb, så du "kun" har 1,5 gb tilbage.
Så det er faktisk ikke særligt imponerende i 2011. Men prisen kan jo være
afgørende for dit valg.
Nu kender jeg ikke prisen på ovenstående, men prøv at sammenligne med
tilbuddet fra Aldi i går. Den er der noget mere godaw i og til en absolut
rimelig pris.

Kurt

Fra : jk

Dato : 25-02-11 09:18

On Thu, 24 Feb 2011 20:50:41 +0100, "Klaus Andersen"
<klaus_andersen@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Harddisk 320GB 5400Rpm
>
> Grafik Intel GMA X4500HD
>
> Styresystem Windows 7 Home Premium 64-bit

Den skal ialfald have 4 Gb ram.

Men ! grafikkortet er ikke velegnet til 3D spil.

Batteritiden er sikkert udmærket af samme grund.

mvh

John