Progran som viser hardware
Fra : Mort1s1

Dato : 19-02-11 17:01

Jeg havde en gang et lille program, som kunne vise hvilken hardware der var
i pc'en, desværre husker jeg ikke længere hvad det hed - Nogen der har et
hint?

Mort1s1

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 19-02-11 17:36

On 19-02-2011 17:00, Mort1s1 wrote:
> Jeg havde en gang et lille program, som kunne vise hvilken hardware der
> var i pc'en, desværre husker jeg ikke længere hvad det hed - Nogen der
> har et hint?
>
> Mort1s1

HWINFO32

Fra : Kurd

Dato : 19-02-11 18:56

<eja@urbakken.dk> skrev i en meddelelse

> HWINFO32

På en Mac?

Fra : Hauge

Dato : 19-02-11 18:58

Den 19-02-2011 18:55, Kedelige Kurd skrev:
> På en Mac?

Dem der har Mac, kalder ikke deres maskine for "pc", det er de alt for
fine til.

/Hauge

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 19-02-11 19:15

On 19-02-2011 18:55, Kurd wrote:
> <eja@urbakken.dk> skrev i en meddelelse

> På en Mac?

Hvem fortalte, at det var en æblemaskine

Fra : Hauge

Dato : 19-02-11 19:16

Den 19-02-2011 19:14, eja@urbakken.dk skrev:
> Hvem fortalte, at det var en æblemaskine

Kurd er en troll, ikke andet, jeg har ikke oplevet én eneste gang, hvor
han har været konstruktiv i grupperne.

Mvh Hauge

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-02-11 14:12

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> Kurd er en troll, ikke andet, jeg har ikke oplevet én eneste gang,
> hvor han har været konstruktiv i grupperne.

Det har de fleste vist opdaget og undlader af svare på indlæggene fra
ham - enten ved at lade programmet filtrere indlæggene fra eller
sinpelthen ved at springe dem over.......

Jan

Fra : Rado

Dato : 19-02-11 20:26

On Sat, 19 Feb 2011 17:00:58 +0100, "Mort1s1" <kelds@live.dk> wrote:

>Jeg havde en gang et lille program, som kunne vise hvilken hardware der var
>i pc'en, desværre husker jeg ikke længere hvad det hed - Nogen der har et
>hint?

Det her måske? (gratis):

http://www.belarc.com/free_download.html

Ellers er der AIDA64, (tidligere Everest):

http://www.aida64.com/

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : emjeppesen

Dato : 20-02-11 00:02

Mort1s1 skrev:

>Jeg havde en gang et lille program, som kunne vise hvilken hardware der var
>i pc'en, desværre husker jeg ikke længere hvad det hed - Nogen der har et
>hint?

Speccy f.eks
Hentes gratis her
http://www.piriform.com/speccy

Hilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-02-11 14:08

"Mort1s1" <kelds@live.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg havde en gang et lille program, som kunne vise hvilken hardware
> der var i pc'en, desværre husker jeg ikke længere hvad det hed - Nogen
> der har et hint?

Der er mange muligheder - her er et par stykker:

Aida

Everest

Jan

Fra : Rado

Dato : 20-02-11 14:18

On Sun, 20 Feb 2011 14:07:36 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>Der er mange muligheder - her er et par stykker:
>
>Aida
>
>Everest

AIDA har overtaget Everest så den eksisterer ikke længere.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-02-11 14:23

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen
> AIDA har overtaget Everest så den eksisterer ikke længere.

Det var jeg så ikke lige klar over - så tak for info

Jan