Bluetooth
Fra : Henning

Dato : 19-02-11 14:39

Hej gruppe

jeg har købt en usb bluetooht til min acer men enhederne kan ikke finde
hinanden,

Hjælp Hilsen Henning

Fra : Ole C

Dato : 19-02-11 15:41

Henning skrev blandt andet:

> jeg har købt en usb bluetooht til min acer men enhederne kan ikke
> finde hinanden,

Er driveren installerert? - og er den kompatibel med dit styresystem?

--
vh
Ole C

Fra : Henning

Dato : 19-02-11 15:59

Ja det er software til Vista jeg har installerret

Fra : Ole C

Dato : 19-02-11 16:41

Henning skrev blandt andet:

> Ja det er software til Vista jeg har installerret

Ok.
Nu mangler du så blot at give lidt flere detaljer.....

--
vh
Ole C

Fra : Henning

Dato : 19-02-11 16:46

Softwaren blev installeret helt ok.

Det er en htc legend tlf

sandberg blutooth dongle

kan det være firewallen.

mvh

Fra : Ole C

Dato : 19-02-11 16:58

Henning skrev blandt andet:

> Softwaren blev installeret helt ok.

Hvilken software taler du om?
Udover driveren til blutooth-donglen skal du formentlig også installere
noget software til telefonen.

> Det er en htc legend tlf
>
> sandberg blutooth dongle
>
> kan det være firewallen.

Næppe.

Men måske du får mere kvalificeret hjælp i "dk.teknik.telefoni.mobil"

--
vh
Ole C

Fra : Henning