Lang tid om at gå i og ud af dvale
Fra : Leif Neland

Dato : 17-02-11 19:51

På den stationære dell arbejds-XP trykker jeg standby og maskinen er
slukket før jeg når at rejse mig, og lige så kort tid at vågne igen.

På medion-laptoppen, der kører vista, tager det flere minutter at
"slumre" og vågne igen.

Skal det bare være sådan?

Leif

Fra : Ole C

Dato : 17-02-11 20:30

Leif Neland skrev blandt andet:

> [...]
> slukket før jeg når at rejse mig, og lige så kort tid at vågne igen.
>
> På medion-laptoppen, der kører vista, tager det flere minutter at

Min Vista (på en Fujitsu-Siemens laptop) slumrer på 3-4 sekunder og er lige
så hurtigt køreklar igen.

--
vh
Ole C

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 17-02-11 22:43

Den 17-02-2011 19:51, Leif Neland skrev:
> [...]
> slukket før jeg når at rejse mig, og lige så kort tid at vågne igen.
>
> På medion-laptoppen, der kører vista, tager det flere minutter at

Det er nok muligt, at din Medion ville være hurtigere, hvis man
geninstallerede Windows...

Men det er også min erfaring, at Vista er meget tungere end XP

Bjarne