RAM spørgsmål
Fra : Rado

Dato : 12-02-11 13:39

Jeg skal have et par ekstra GB RAM til en maskine, men kan ikke få den
type der sidder i mere. Så jeg skal have noget andet der kan fungere
sammen med det eksisterende. Har kig på dem her:

http://www.shg.dk/RAM/Kingston-1GB-DDR2-800Mhz-HyperX-blu-2229321.html

Kan de køre sammen med dem her?

http://miscfiles.net//temp/0001/ram.gif

Jeg kan se at de eksisterende har en timing på 5-5-5-18,
mens Kingston'en er på 5-5-5-18. Betyder det noget?

Programmet her (AIDA64) siger iøvrigt som man kan se at DDR-2 800 er
lig med 400 Mhz, mens SHGs side siger Kingston'en er på 800 Mhz. Der
stod også 800 Mhz på det RAM jeg har, da jeg købte den.Er det noget
markedsføringshype eller hvad?

Det er iøvrigt et Intel DG965WH kort.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Jonas

Dato : 12-02-11 16:00

Rado wrote:
> Jeg kan se at de eksisterende har en timing på 5-5-5-18,
> mens Kingston'en er på 5-5-5-18. Betyder det noget?

Forskellen er for mig at se ens

Fra : Rado

Dato : 13-02-11 07:55

On Sat, 12 Feb 2011 15:59:57 +0100, "Jonas" <Jonas@sol.dk> wrote:

>Forskellen er for mig at se ens

OK, tak.

Fra : Menabra

Dato : 12-02-11 19:03

"Rado" skrev i meddelelsen

[...]

Hej

Måske har du ikke set dette: :
http://www.tinyurl.dk/25147

mvh
Menabra

Fra : Rado

Dato : 13-02-11 07:57

On Sat, 12 Feb 2011 19:03:01 +0100, "Menabra" <menabra@mail-online.dk>
wrote:

>Måske har du ikke set dette: :
>http://www.tinyurl.dk/25147

Ja det er jo smart, var heldig og fandt lige den rigtige type på
edbpriser. Takker....