Noname toner til HP laser
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-02-11 21:43

ER der nogen der har erfaring med noname
toner til en farve laserprinter?

Det drejer sig om patron CC530A til en HP CP 2025,
som jer ser annonceret til under det halve
af prisen for den originale vare.
--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Fietsenmaker

Dato : 11-02-11 07:45

Den 10-02-2011 21:43, Jørgen Farum Jensen skrev:
> ER der nogen der har erfaring med noname
> toner til en farve laserprinter?
>
> Det drejer sig om patron CC530A til en HP CP 2025,
> som jer ser annonceret til under det halve
> af prisen for den originale vare.
På tonerworld.dk har de patroner til 340 kr.
Hvis du søger på edbpriser.dk kan jeg se at de har toner fra kr. 187

Så søg og du skal finde

Fra : Max

Dato : 11-02-11 08:11

Hej Jørgen

> ER der nogen der har erfaring med noname
> toner til en farve laserprinter?

For nogle år siden havde jeg en del laserprintere
i stalden at passe, der prøvede jeg kopipatroner
og min erfaring blev efter et par år at det ikke
kunne betale sig, det åd sig selv op i defekte
og halv dårligere patroner og andre ting. Men
om det er anderledes idag skal jeg ikke kunne
sige noget om, mit forbrug er i en størrelse så
jeg ikke gider bruge andet end de originale.

--
Mvh Max

Fra : TS Christiansen

Dato : 11-02-11 15:40

> [...]
> toner til en farve laserprinter?
>
> Det drejer sig om patron CC530A til en HP CP 2025,
> som jer ser annonceret til under det halve
Har prøvet det på flere printere både s/h og farve. Resultatet var
dårligere udskrifter - matte farver. Men værst af alt store mængder af
toner, rundt i alt mekanikken. Har brugt timer på at rense printere. Så
nu jeg bruger kun originale tonere.

VH
Tom

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-02-11 21:05

TS Christiansen skrev:

> [...]
> farve. Resultatet var dårligere udskrifter - matte
> farver. Men værst af alt store mængder af toner,
> rundt i alt mekanikken. Har brugt timer på at

Af samme årsag smider jeg jævnligt en kundes
printer på genbrugsstationen.

> Så nu jeg bruger kun originale tonere.

Garantien bortfalder også når man brugere de
uorginale.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://dmwebdesign.dk