HP DeskJet 3050
Fra : Martin Ploug

Dato : 29-01-11 12:04

Hej

I Føtex Skejby har de nogle HP printere, som hedder
noget med Special Edition - f.eks. HP DeskJet 3050
Special edition. Når jeg søger i Google finder jeg
dog ikke nogen der hedder noget med Special Edition.

Men er HP DeskJet 3050 Special Edition mon ikke bare
den samme som Special Edition?
Jeg ved ikke, om der skulle være noget særligt ved,
at den står som Special Edition.

Uanset hvad overvejer jeg lidt at købe sådan en
HP DeskJet 3050.
Nogen der har erfaringer med den?

Jeg ar dog også overvejet at købe en netværksprinter,
der kan tilgås via kablet netværk, men når jeg tænker
over det, er vores behov ikke så stort.

Venlig hilsen
Martin