U320 SCSI Kabel med Terminator
Fra : Henrik Høvring

Dato : 28-01-11 13:38

Hej i gruppen. Hvor finder jeg et U320 SCSI Kabel med Terminator. Jeg
har fået en i U320 kontroller og disk forærende og mangler et U320
SCSI Kabel med Terminator for at kunne prøve at leje.

Fra : Henning

Dato : 29-01-11 09:22

On Fri, 28 Jan 2011 12:38:27 -0800 (PST), Henrik Høvring
<hhoevring@gmail.com> wrote:

>Hej i gruppen. Hvor finder jeg et U320 SCSI Kabel med Terminator. Jeg
>har fået en i U320 kontroller og disk forærende og mangler et U320
>SCSI Kabel med Terminator for at kunne prøve at leje.

Led evt. efter en aktiv terminator i stedet, den sættes bare i sidste
stik på kablet.